Goeie namen hebben we dit jaar bij Moltalk gehad.
Kees, Zarayda en Sofie hebben we uiteindelijk niet gezien door incidentjes maar die zijn volgend seizoen vast wel te gast.
Leuk dat er zoveel oud kandidaten nog kijken en super betrokken zijn en er een hele donderdagavond bij willen zijn.
Als je een beetje gaat tellen naar de 3 seizoenen van moltalk en wie er nog geen gast is geweest kom ik uit op
s5 Wel: Marc Marie, Sander. en in elk seizoen zijn ze een (of zelfs meerdere) keren te gast geweest. Benieuwd naar Roeland, Lottie, Jim. Yvon zal wel niet te gast komen ipv drukte van haar eigen programma. Viktoria zullen we ook wel niet zijn, net als Yvonne. Gijs misschien?
s6: Wel: Toine, Milouska, Peggy. Niet: de rest, en van Richard Groenendijk snap ik het nog het minst. Volgens mij hebben ze hem zelfs terug laten komen in zijn seizoen omdat hij moest huilen. Zou hij niet meer kijken? of gewoon geen tijd hebben. Roderick was wel te zien in de special, maar had miscshien geen tijd. van Liz, Mary Lou, Geert verwacht ik het ook niet.
s7: Wel Inge, Paul, Alex. Niet: De rest, Nadja zou wel leuk zijn als gast, net als Eva. En Menno. Menno was toch een molloot? Gek dat we hem in 3 seizoen nog niet gezien hebben bij moltalk.
s8: Wel: Georgina, Dennis, Regina, Edo, Patrick. Niet: de rest, Joris Linssen is nog niet te gast geweest. Dunya zou ook leuk zijn.
s9: Wel: Hans, Sebastiaan, Vivienne. Niet: de rest, ik zou Anniek wel heel graag willen zien.
s10: Wel: Kim, Frits, Erik, Arjen, Tim, Manuel. 1 minuut in beeld: Sanne. Niet: Barbara, Hind, Loretta. Zou Barbara wel als gast willen zien, net als Sanne als hoofdgast.
s11: Wel: Patrick, Art, Soundos, Karin, Anna, Jan, Myrianna, Horace, Hanna. Niet: Pepijn...
s12: Wel: Hadewych, Annemarie, Liesbeth, Frits (4x lol), William, Marit. Niet; Dio, Maarten, Marion. Niet benieuwd naar hun. Maar Dio zou wel een grappige gast zijn denk ik.
s13 Wel: Janine, Kees, Paulien, Carolien, Tim. Alleen slotaflevering s13: Iedereen behalve Tania, Daniel, Ewout en Tim. Niet: Tania, Joep, Daniel, Ewout. Tania zou leuk zijn als hoofgast en Daniel als is het alleen maar om naar hem te kijken
s14: Wel: Susan, Aaf, Jan Willlem, Jennifer, Owen. Almost: Sofie. Niet: Daphne, Tygo, Maurice. Freek. Tygo MOET hoofgast zijn volgend jaar.
Korte conclusie; Hoe ouder het seizoen hoe minder mensen er nu nog betrokken zijn, als ik het zo gok. van Seizoen 10, 11, en 12 waren er minstens 7 oud kandidaten te gast, van s11 zelfs iedereen op Pepijn na. Hoewel s8 ook een oud seizoen is, zijn er daar ook 5 kandidaten van geweest. Leuk!