Jouw naam kwam ook naar boven alszijnde objectieve forummer..Als meest genoemd in onze onderzoeksgroep Cheesy
Ik wil daarmee trouwens niemand anders mee benadelen , reageer alleen even op Syllie
flauw maar moest even
In mijn beleving was ik juist een stuk rustiger op het forum dan vorig jaar, maar blijkbaar klets ik onbewust toch heel wat af.
Maar het stukje wat jij aangeeft is toch niet echt negeren?? Er worden door een aantal wel reacties op gegeven waarom het wel of niet zo kan zijn.
En wat ik wel eens aan mezelf merk is dat als ik eenmaal mijn mol heb gevonden dat ik die ook in den verve ga verdedigen en daardoor opmerkingen van andere tunnelaars nog wel eens weg wil wuiven. Maar denk dat iedereen daar wel last van heeft, aangezien tunnelvisie niet voor niets ontstaan is.
En dat heeft dan niets te maken met oude rot of newbee op het forum.
Denk dat het ook ligt aan de persoon en de interesse die iemand heeft om te speuren.
Ik vind namelijk ook een heleboel zoekmethodes interessant, maar een ander kijkt alleen naar follow the money enz.
En de ene forumbezoeker leest alleen de topics van de aflevering, sommige de kandidatentopics en andere lezen alles. Dus daar krijg je al een verschil in als het om reacties gaat. Chat kom ik eigenlijk alleen op als Art er is.
Maar het onderzoek er naar is wel interessant hoor en kan wel meer inzicht geven in hoe mensen ervaren om aanwezig te zijn op een forum.