Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Je staat er zeker en vast ergens tussen. Hier staat namelijk de naam van iedere forummer in die meer dan 1000 berichten op dit forum heeft! Moni, je staat tussen de D en de N van D*N (rechts)
Geweldig! Wacht, even zoeken hoor, waar heb ik 'm nou gelaten?Edit: hierHeel erg bedankt voor de avatar!
Hij is leuk! Ik kan alleen niet zien of ik er ook tussen sta.
Oei, ik sta net boven Megan
Aapje16; jij wou een avatar met een aapje dat bij je past. Wel, ik kon niet anders dan denken aan dé bekendste en lolligste echte aap ter wereld: de selfie-aap!
Swifty, als je een verhaal met intriges hebt: post maar in dit topic he (tis toch entertainment-week)
Ik vind mezelf ook niet :'( :'(
Het is dan ook niet perse de bedoeling dat je jezelf vindt, het gaat om het totaalbeeld en de betekenis erachter. Als iedereen groot erop had moeten staan, hadden we een voetbalveld nodig gehad (En dan is het effect weg als alles erop even grote lettergrootte heeft) Kleine tip: kijk eens bij de E van WIDM
Robbieazerty, ik heb men best gedaan om zo goed mogelijk dan toch nog aan je eisen te voldoen. De Mol en Gosling heb ik weten combineren, maar de spelletjes zitten er niet in. Ik heb dan in de plaats daarvan je naam er maar in verwerkt, ik hoop dat dit even goed voor je is (voor een muntje te mogen krijgen ^^). Van deze ben ik dan wel tevreden PS: nieuwe verzoeken mogen terug binnenstromen!!
Ja die valentijnscreatie is super! Ik had je meer muntjes gegund. Ik keek graag in dit topic om naar de nieuw ontworpen avatars/banners te kijken.
Ow nog even complimenten voor die valentijns creatie Nys Fan, die is mooi
Dat valentijnsding is inderdaad prachtig! Had je uiteindelijk nog boven Roy en catshee willen zetten maar dat was uiteindelijk te laat. Sowieso was die beoordeling meer een momentopname en op dat moment was ik echt niet tevreden Die redenen waarom ik niet tevreden was sta ik nog steeds achter, maar ik had wel verwacht dat de andere juryleden je hoger zouden zetten en dat mijn individuele lijstje daarom minder uit zou maken. Al met al ben ik heel blij met mijn nieuwe avatar en ook voor jou dat je weer een ronde verder bent
PROFICIAT! U bent een van de winnaars van de prestigieuze molbelgmunt.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
381 gasten en 6 vaste bezoekers