Dan zou het inderdaad ''Wie is de Mug?'' worden.
Nou eigenlijk meer "Wie is de klos?"...
Nee, Zuid- en Midden-Amerika kunnen we wel afschrijven voorlopig. Veel te groot risico.
Jammer, want ik vond het seizoen mer Frederique echt magnifiek. Een van de beste ooit.
Beste locaties die ik voorlopig langs heb zien komen: West-Canada (British Columbia biedt Vancoucer-stad, Vancouver Island en de rocky mountains op relatief korte afstand),
Scandinavië (maar dan moet je buiten het vakantieseizoen omdat je anders voortdurend Nederlanders treft) en Nieuw-Zeeland.
In Azië zou Zuid-Korea ook kunnen, maar dat hangt wel af van de politieke situatie. Noord-Korea dreigt momenteel weer heel erg.
(En ja, als je écht een mysterieus land wilt zien, dan zou je Noord-Korea moeten kiezen, maar ja...)
De Mol in de Alpen zou ook wel een keertje leuk zijn. Moet je alleen niet in Zwitserland of Oostenrijk gaan zitten, want helaas weer te veel landgenoten.
Maar misschien is Slovenië wel wat.
En als we toch landen gaan recyclen: Schotland i.c.m. Wales, Ierland en Isle of Man lijkt me wel wat. Lekker mysterieuze sfeer daar.
En jammer dan dat de kandidaten eens een keer niet in korte broek op een zonnige strand kunnen zitten! Laat ze maar lijden in de Schotse regen,
dan gaan ze vanzelf harder hun best doen voor de pot.