Ik heb het radio interview met Jochem gehoord en alles bevestigd dat hij dus kandidaat is.
Vanaf het moment dat ik hem gevonden had wist ik het al omdat alles obvious was, maar nu staat ie 150% op m'n lijst.
Bepaalde zinnen waren zo obvious, zoals die zin over dat de productie kijkt naar mensen die teveel lobbyen. Ik vind Jochem namelijk echt niet iemand die veel lobby't, sterker nog had hem er nog nooit over gehoord. Ik herinner me in 2014 dat hij in koffietijd heeft gezeten met Jan Willem, Sofie en Freek ofzo, en dat Loretta of Quincy hem toen vroegen of hij zou meedoen en dat hij zei; "dat zouden m'n kinderen geweldig vinden, maar ik denk dat ik een slechte speler zou zijn + ik wil niet teveel lobbyen (met andere woorden> hij zou het heel graag willen)
Overigens zei hij in dat radio interview vorige week dat hij had gelezen dat hij met Ronald Goedemondt en Kluun in WIDM zou zitten en dat hij dat geweldige namen vond. Met andere woorden, deze 2 andere namen worden hierdoor voor mij onzekerder. Anders zou je dit nooit benoemen, als je ook daadwerkelijk 3 weken met hun op reis bent geweest. Ronald viel sowieso af omdat hij een optreden had heb ik gelezen, maar Kluun zou alsnog kunnen.
In de lijn der SBS namen, plus dit radio interview plus zijn twitterstilte precies tijdens de opnames is het voor mij 99,9% zeker dat hij een van de kandidaten is.
Even opfrissen.
Mannen tot nu toe.
-Jochem van Gelder > zeker van
-Curt Fortin > ook vrij zeker van.
-Kluun > niet helemaal zeker nog.
-Diederik Jekel > niet helemaal zeker nog
- Stijn van Vliet > niet helemaal zeker nog.
Waarschijnlijk zijn dit de 5 mannen, maar over de laatste 3 twijfel ik nog door bepaalde redenen.
Vrouwen tot nu toe.
- Roos Schlikker > zeker van
De andere 4 heb ik nog geen idee van. Alle geopperde namen hadden optredens, tv optredens, shoots, of zijn gespot tijdens de opname periode.
EDIT: Ik zie deze mensen ook wel oprecht samen dit spel spelen. Ik weet niet of ze elkaar kennen, maar ik vind de namen wel bij elkaar passen. En aangezien de crew ook daar heel goed in is... Denk ik dat we hier niet ver vanaf zitten.