Goed gespeeld, Swifty!
Gefeliciteerd, Mollenmania!
En jammer, wouterv, maar de finale halen is ook een hele prestatie.
Ik ben benieuwd wie mij nog meer verdachten rond die aflevering. Voor mn gevoel was ik best verdacht maar na Coldplay dacht ik dat veel mensen nu wel van mij afgestapt zouden zijn. Ik heb altijd als tactiek willen hebben om de mol te spelen, maar dan vooral psychisch en niet zozeer echte molacties doen. Ik wilde wel een kandidaat zijn die gewoon geld binnen brengt. Coldplay nog overwogen om niet te noemen maar de kandidatendrang is dan te groot (zoals D*N zei, je kan je dan niet meer inhouden)
Ik had jullie alle drie hoog staan sinds het testdilemma in aflevering 2(?) en dat is gedurende het spel zo gebleven. Zelfs bij Coldplay dacht ik nog dat dat misschien was om goodwill te kweken, maar daarna begon je wel erg veel goed te doen. Bij de flessenpost heb ik je pas definitief afgeschreven...
...en wouterv definitief aangeduid als mol, want ik zat dus wel fout
. Ik dacht daar echt de mol aan het werk te hebben gezien. Pas in de finale en door de pleidooien begon ik weer te twijfelen (waarom zou wouter er als mol de aandacht op vestigen dat er geen hints naar hem te vinden zijn?), maar uiteindelijk besloten daar trouw te blijven aan mijn mol.