Het lijkt me best leuk om mee te doen aan WIDM online, ik zit toch ziek thuis atm, maar ik heb nog nooit meegedaan. Wat kan ik ongeveer verwachten qua tijdsbesteding?
Leuk Juul (of nou ja minder leuk dat je ziek thuis zit
) maar doel natuurlijk op je deelname. Een paar handige dingen om te weten:
- Het spel zelf duurt (als je er tot het einde in zit) van 26 januari tot half april 2017
- Afleveringen duren een week. Zondagavond start een aflevering en die eindigt de zondag erna met een executie, waarna we doorgaan met de volgende aflevering
- Per aflevering zijn er meestal 3 opdrachten (heel soms 4)
- De test komt vrijdags online en moet voor zondagavond X uur ingeleverd worden (ongeveer 2,5 dag om test te maken) en dus 4/5 dagen opdrachten
- In principe kun je zo veel tijd aan een opdracht besteden als je wilt. Overdag zullen mensen altijd wel reageren in spellen, maar denk vooral avonds dat spellen intensiever gespeeld worden. Enige vorm van activiteit is wel belangrijk natuurlijk.
- Sommige opdrachten kun je op je eigen tempo afwerken (of in overleg met de spelleiders).
Hoop dat je zo een beetje een beeld hebt
Kijk anders nog even naar de serie die we 2 jaar geleden hebben gemaakt Bedenk me nu dat dit weer een linkje is
(alleen weet je nu hoe het werkt
)