Harry stemde in ieder geval NIET op Ellen en zijn uiteindelijke keuze blijft onduidelijk. Uit zijn dagboek:
Volgende dag de geblindeerde bestelwagen. God, wat was dat erg, wat was dat bloedheet en wat hebben we gelachen. Omdat Ellen nu mijn mol is zie ik haar de boel saboteren. Was ze werkelijk misselijk? Stuurde ze mij niet nét de verkeerde kant op toen Ãk moest rijden? Het is maar wat je wilt zien. Jantien bakt er ook weer geen hout van. Maar dat zijn we zo gewend, dat lijkt of is niet eens meer verdacht… Wat John en George betreft: ik ben niet bij ze, dus weet niet wat voor mollenstreken ze leveren. We verdienen geld, maar het had meer kunnen zijn.
Vlak voor de test ben ik compleet de weg kwijt. Ik switch op het laatste moment van mol. Behalve in de eerste aflevering ben ik nog nooit zo onzeker geweest over mijn keuze. Laat mij niet nu moeten vertrekken. O, had ik gister maar gekozen voor de vrijstelling.
De kans is dus nog steeds groot dat Ellen de Mol is. Jantien speelt een spelletje. Dat is toch wel duidelijk?
Mijn theorie is:
-Zolang Jantien blijft overleven is Ellen mijn Mol
-Als Jantien eruit gaat, dan is George of John de Mol. George krijgt mijn voorkeur
-Als John eruit gaat, verandert er niks. Ik blijf bij mijn theorie. Ellen is de Mol. Jantien zeker niet.
-Als George eruit gaat, verandert er niks. Ellen blijft mijn Mol en anders wordt ze de winnaar.