Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 32765 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering 8
« Reactie #100 Gepost op: 31-03-2002, 21:13:27 »
weten we met zekerheid op wie george de laatste keer heeft gestemd? daaruit kunnen we ites concluderen ivm dat telefoongesprek.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #101 Gepost op: 31-03-2002, 21:15:12 »
Hij stemde op Jantien...Als we de makers van widm mogen geloven ;)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #102 Gepost op: 31-03-2002, 21:20:21 »
 :D laten dat nou de enige zijn die we niet kunnen geloven!

aggie

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 31-03-2002, 21:30:26 »
Ik ga er ook van uit dat hij Jantien koos.
Waarom zouden we nu nog met dit forum verder gaan als we bewust worden gesaboteerd met het zoeken door WIDM ???
Suggesties in een andere richting vind ik OK, maar als George zegt voor Jantien te kiezen en dat klopt niet, wordt het een ander verhaal. Dan ga ik voor Angela als mol ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #104 Gepost op: 31-03-2002, 21:50:01 »
moet je doen aggie; een nieuwe topic openen met: ANGELA I DE MOL!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 31-03-2002, 21:55:10 »

Ik ga er ook van uit dat hij Jantien koos.
Waarom zouden we nu nog met dit forum verder gaan als we bewust worden gesaboteerd met het zoeken door WIDM ???
Suggesties in een andere richting vind ik OK, maar als George zegt voor Jantien te kiezen en dat klopt niet, wordt het een ander verhaal. Dan ga ik voor Angela als mol ;)

Ik weet niet of je goed hebt opgelet tijdens de hele serie, maar er is wel degelijk met de stemmingen en de daa bij behorende voice-overs gemanipuleerd....Klein voorbeeldje: Ellen die steeds op John stemt vanaf uitz. 1 en daarna blijkt dat ze Karen als mol had...

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 31-03-2002, 22:03:47 »
waaruit blijkt dat Blackmollie?... volgens mij zegt ze eerst dat ze op John stemt en daarna zegt ze dat ze steeds op Karen gestemd heeft... ze heeft dus een keer gelogen... maar dat doen ze steeds volgens mij. George wil bijvoorbeeld niets over zijn gesprek met de mol zeggen en vervolgens zegt hij wel dat hij op Jantien stemt... dan zou het toch logischer zijn dat hij dat juist voor zichzelf houden.

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: 31-03-2002, 22:05:18 »
Ellen zei alleen maar dat ze al 6 afleveringen fout zat.
En dat ze de kansen spreidde over 2 mollen.
Dus kan het goed zijn dat ze zo reageerde als ze reageerde ;)

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 31-03-2002, 22:09:02 »
nee hoor, ik heb er op gelet omdat ik dacht dat ik daar wat uit kon halen. Dus heb een overzicht wie wat gestemd heeft of er over gezegd heeft. Ze heeft echt gezegd dat ze op Karen stemde.... en net zo stellig beweerde ze de eerste afleveringen dat ze op John stemde...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 31-03-2002, 22:09:35 »
Ik had het over het stemmen van alle afleveringen...Zoek maar even in het topic stemgedrag...Toch raar als ze t/m afl. 5 laten horen dat Ellen op John stemt...En dan blijkt in afl. 6 dat Karen " haar" mol was. Dit was nog maar 1 voorbeeld..Nog een ze laten ons denken dat Harry op Ellen stemt en dan later lees je in zijn dagboek op de off. site dat hij zijn stem op het laatste moment heeft gewijzigd en zo zijn er meerdere dingen waaruit ik concludeer dat ze met het stemmen en met de intervieuwtjes manipuleren bij widm

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 31-03-2002, 22:14:28 »
Dat denk ik ook blackmollie, want dat overzichtje maakt me gek... ze laten steeds wat weg of zijn onduidelijk ergens over zodat je niet iets met zekerheid uit het stemgedrag kunt halen. Daarom denk ik ook dat ze nu niet meer zo hardop zegt dat ze nog op John zit.... Daarom is het ook steeds onduidelijk waarop de afvaller stemt.... wat zo heeel overtuigend zegt Erik nou ook weer niet dat hij op Ellen stemt.

aggie

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 31-03-2002, 22:19:32 »

George wil bijvoorbeeld niets over zijn gesprek met de mol zeggen en vervolgens zegt hij wel dat hij op Jantien stemt... dan zou het toch logischer zijn dat hij dat juist voor zichzelf houden.

Iets verzwijgen voor de kandidaten en ons vind ik normaal.
En wat anders dan liegen over zijn molkandidaat. Dit nog even verder doorredenerend: hoe willen ze ons op het laatst dan wijs maken dat iemand terecht gewonnen heeft ???
Ik hou me vast aan het voorbeeld van vorig jaar, waar tijdens de stemronde gewoon eerlijk werd verteld wie op wie stemde. Tenminste die keren dat het gezegd werd.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 31-03-2002, 22:25:45 »
Dan zijn de mensen die alleen tv kijken in het nadeel... toch? Uit de aflevering lijkt het alsof Harry Ellen stemt, maar in het dagboek bekend hij dat hij op het laatste moment voor een andere mol gekozen heeft. Zouden ze hier nog op terugkomen dan, voor die mensen... ??
Of moeten we er dan toch maar vanuit gaan dat hij op Ellen gestemt heeft... of moet we concluderen dat ze bij de biecht wel wat zeggen, maar op het laatste moment toch iets anders doen? Die stukjes zijn dus blijkbaar voor het stemmen opgenomen... dat moet ook wel want je ziet Harry gelijk vertrekken naar het vliegtuig... verwarrend allemaal hoor!

aggie

• Gast
« Reactie #113 Gepost op: 31-03-2002, 22:34:16 »

Dan zijn de mensen die alleen tv kijken in het nadeel... toch? Uit de aflevering lijkt het alsof Harry Ellen stemt, maar in het dagboek bekend hij dat hij op het laatste moment voor een andere mol gekozen heeft. Zouden ze hier nog op terugkomen dan, voor die mensen... ??
Of moeten we er dan toch maar vanuit gaan dat hij op Ellen gestemt heeft... of moet we concluderen dat ze bij de biecht wel wat zeggen, maar op het laatste moment toch iets anders doen? Die stukjes zijn dus blijkbaar voor het stemmen opgenomen... dat moet ook wel want je ziet Harry gelijk vertrekken naar het vliegtuig... verwarrend allemaal hoor!

Dat mensen die alleen TV kijken in het nadeel zijn is te verdedigen.
WIDM is namelijk een multimedia programma, zeggen ze zelf.
Maar ik weet zeker dat mijn moeder zich bedonderd zou voelen als ze hoort dat Harry toch niet op Ellen stemde.
Ik vind de suggestie dat Harry twijfelde tussen Jantien en Ellen en op het laatst switchte van Jantien naar Ellen goed te verdedigen. Niemand zegt dat hij bedoelde dat hij switchte tussen de vorige stemming en deze.

Ja, mijn moeder is ook WIDM fan en onrustbarend overtuigd dat Ellen de mol is ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 31-03-2002, 22:45:21 »
Jij hebt volgens mij een sollicitatie bij de AVRO lopen??
;)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #115 Gepost op: 31-03-2002, 22:46:43 »
Harry heeft in elk geval op Ellen of Jan10 gestemd, dus iemand van de opdracht met het busje.
Jan10 stelmde op John, een boomhakker.
Ik vermoed dat er minstens 3 executievragen gingen over "welke opdracht" opf man/vrouw.
Ik denk dat we hieruit met stellige zekerheid kunnen concluderen dat de Mol mannelijk is en aan de bommhak-opdracht heeft deelgenomen, John of George dus.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

aggie

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: 31-03-2002, 22:50:24 »
Drie kandidaten stemden op iemand die in de bus zat en alleen Ellen op een boomhakker.
Ik snap je redenatie niet RR.

En BM, wat bedoel jij nou ??? Ben ik zo positief over het programma dan ???

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 31-03-2002, 22:53:48 »
Aggie het kwam op mij over dat je widm verdedigde door voor ze op te komen dat ze het stemgedrag niet manipuleerde...
Sorry als ik het mis had :-[

aggie

• Gast
« Reactie #118 Gepost op: 31-03-2002, 22:57:10 »

Aggie het kwam op mij over dat je widm verdedigde door voor ze op te komen dat ze het stemgedrag niet manipuleerde...
Sorry als ik het mis had :-[

Ja, wat is verdedigen. Als WIDM haar kijkers serieus nemen gaan ze ons niet op het eind lopen vertellen dat ze ons zo op het verkeerde been hebben willen zetten.
Kijkt er volgend jaar niemand meer.
En ik vind dit trouwens niet off-topic, maar een belangrijke discussie nav afl 8 ;D

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #119 Gepost op: 31-03-2002, 23:26:34 »

weten we met zekerheid op wie george de laatste keer heeft gestemd? daaruit kunnen we ites concluderen ivm dat telefoongesprek.

george stemt al 'n hele tijd op jantien, en daar heeft het telefoongesprek met de Mol nix aan veranderd

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying