Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Afleveing 6 2.286.000Moltalk 812.000
Ik blijf het jammer vinden dat er ruim 1,5 miljoen kijkers afhaken voor Moltalk. Hoe moeilijk is het om van zender te wisselen?
Ik blijf het jammer vinden dat er ruim 1,5 miljoen kijkers afhaken voor Moltalk. Hoe moeilijk is het om van zender te wisselen? Of kijken die allemaal liever naar All You Need is Love of naar die verschrikkelijke Paul de Leeuw show?
Of ze vinden Moltalk gewoon geen *** aan. Ik (als molloot) zou die mening volledig delen namelijk. Ik zap meestal wel door omdat ik benieuwd ben naar welke kandidaten er langskomen en hoe de sfeer is maar over het algemeen is het niveau echt veel slechter dan toen het nog op internet was met Arjen/Viv/Patrick. Het lijkt me best logisch dat niet al die 2,4 miljoen mensen zin hebben in een napraat show waarbij de mol zwaar uit het vizier wordt gehouden en er gewoon een beetje gebabbeld wordt door een paar ex kandidaten..
Eens, ben benieuwd of het echt aan het zappen ligt. Volgende week direct na Wie is de Mol? op NPO1, zullen we zien of de kijkcijfers toenemen.
Of ze vinden Moltalk gewoon geen *** aan. Ik (als molloot) zou die mening volledig delen namelijk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
761 gasten en 3 vaste bezoekers