Vlak voordat ik uit de studio gekickt wordt en de nieuwe afvallers hun opwachting maken, dan toch maar een antwoord op de vraag naar leuke momenten:
Allereerst natuurlijk de verwarring in de hele Waar gaan we heen opdracht. Verschillende mensen die vervolgens lijstjes gaan maken, die dan weer niet met elkaar overeen komen. En niet te vergeten de frustratie bij Lucy als mensen het niet goed doen
Daarnaast hoe Lama zijn kennis aan Bassie en Adriaan dankte. Maar natuurlijk klopte dat niet.
Waar ik aan dacht was New York bij die Nederlandse naam. In New York staat namelijk (nogmaals de credits naar Bassie en Adriaan) een standbeeld met een tekst die volledig in het Nederlands geschreven is. Had te maken met het kopen van grond geloof ik. Zou dus kunnen zijn dat het eeuwenlang een Nederlandse naam heeft gehad. Maar ja, op drie verschillende plekken New York invullen....
En ook D*N kan weer lekker pinnig uit de hoek komen richting mensen die even niet opletten:
RoyL:
Veel mensen zeggen Corfu, kunnen we dat niet gewoon gokken? Dan hebben we daar in ieder geval duidelijkheid over
D*N:
Behalve dat de helderdenkende mensen net zeggen dat het waarschijnlijk niet Corfu is
Het was gewoon een heerlijke opdracht