* wat vonden jullie van de locaties waar er dit seizoen de opdrachten gedaan hebben? En hebben jullie een favoriete locatie?
Je kan niet ontkennen dat jullie goed onderzoek hebben gedaan naar de locaties en ze zorgvuldig hebben gekozen en gebruikt in de opdrachten. Dus complimenten daarvoor
. Favoriete locatie is denk ik toch de 9 bochten
.
* Hoe vonden jullie de diversiteit aan opdrachten?
Volgens mij prima, ik heb mij in ieder geval niet gestoord in de zin van "Oh god weer een quiz" of "Pff weer een puzzel", dus ja goed eigenlijk.
Aflevering 2 was iets too much, maar dat gaven we ook aan en is daarna niet meer voorgekomen
.
Enige bij quiz-achtige opdrachten is dat er af en toe net iets teveel van dezelfde onderwerpen inzit. Voornamelijk typische "mannen" onderwerpen, wat jammer is voor mensen die daar minder van weten.
* ik heb aan meerdere kandidaten gevraagd wat hun favoriete opdracht was. Maar nu alle opdrachten gespeeld zijn, kunnen we de definitieve balans opmaken. Wat waren jullie top 3 favoriete opdrachten?
1. Taxi-opdrachtIk hou van dit soort opdrachten en het hielp dat ik in de juiste positie zat. Opdracht zat verder ook goed in elkaar.
2. Waar gaan we heenGeweldige opdracht. Zoals misschien niet veel mensen weten is de "Waar gaan we heen" opdracht een standaard opdracht die er elk seizoen inzit maar elke keer net iets anders. Dit was misschien wel mijn favoriete versie.
3. MandjesopdrachtMeeste mensen zullen deze op 1 hebben, ik denk ook vooral door de dynamiek die los kwam in de groep, wat ook de groep is aan te rekenen. Natuurlijk de opdracht zat super goed in elkaar en was een game-changer. Maar niet op 1 omdat er een gigantisch aantal items het spel in kwam.
Honorable mentions: Kabelbaan, Diner, Diamantenroof