Kandidaten, 24 aanmeldingen dit jaar, zoals al verteld werd is dit een record. Daar zijn wij erg blij mee. Nogmaals dank voor het inschrijven. Wij hopen in ieder geval dat wij samen met jullie er een mooi seizoen van kunnen gaan maken. Dan is het nu tijd voor de vragen. Ik heb voor iedereen alvast een openingsvraag en afhankelijk van de tijd kunnen we er gezellig over doorpraten. En wees af en toe niet bang om te reageren op andermans antwoorden, mits het niet te rumoerig wordt
Belg, jij bent voor vele van ons nog onbekend. Hoe zou jij zelfzelf omschrijven?
Bjornn, in het vorige seizoen kocht jij in aflevering 1 gelijk een vrijstelling. Zou je dit seizoen dat weer doen of zou je nu voor de groep gaan?
Black_and_White, als ik mij vergis is dit jouw eerst grote forumspel hier op RN. Wat denk jij te verwachten van een groot forum als dit?
D*N, je hebt met vele forumspellen meegedaan. Wat maakt De Mol anders dan andere spellen hier?
Daisy, vroeger heb jij de Virtual Mole gepresenteerd. Jij weet hoe het spel in zijn werk gaat. Denk jij dat je hiermee een enig voordeel kan hebben ten opzichte van andere kandidaten?
FrankLapidus, bij het inschrijven had jij enkele problemen. Dat geeft niet, dat gebeurd iedereen! Je werd geholpen door andere. Hoe voelde dat warme welkom en de hulp voor jouw?
Juulx1, jij schreef je net voor de deadline in. Liep je al eerder met de gedachte om je in te schrijven of zal je de inschrijving vandaag pas?
Lama1997, jij was de eerste die opperde dat deze editie misschien wel eens een Wereld Editie zou kunnen zijn. Had jij je dan misschien niet liever inschreven voor The Amazing Race
Lan, we kennen jouw van Survivor 2016. Wat was de reden dat jij je hebt ingeschreven voor de MoL?
Lucy, je hebt al eens eerder meegedaan aan de mol. Ga je je tactiek aanpassen ten opzichte van andere jaren? Of ga je hetzelfde spelen?
Luiaardje na een tijd afwezig geweest te zijn ben je weer terug
Hoe voelt het om weer terug te zijn en weer mee te kunnen doen met een spel?
Lukie4, de mol van vorig seizoen. Ik ben benieuwd of jouw voormalig molschap een voordeel zal zijn ten opzichte van andere kandidaten. Wat is jouw mening daarover?
Meezter, wanneer zou voor jouw het spel persoonlijk geslaagd zijn? En waarom?
Miek1999 Wat voor twist verwacht je dit seizoen. En zijn er spelelementen die je liever niet meer terug zou zien?
Molbelg, tijdens het vorige seizoen was je de allereerste afvaller. Wat ga je dit jaar anders doen als je mee mag doen aan de mol online/
Molcrazy, bij jouw introductie zei ik al dat jij twee jaar terug baalde dat je toen niet mee kan doen. Je hebt je dit jaar wederom inschreven. Hoe groot schat jij de kans dat je mee mag dit jaar?
Mollenmania, als ik de gesprekken in de bar goed gevolgd heb, ben jij ervan overtuigd dat we dit jaar naar de Dominicaanse Republiek gaan. Waarom ben jij daar zo overtuigd van?
Nys-fan, stel jij mag meedoen met de mol online. Hoe ga jij je dan voorbereiden?
Pjotr1992, we deelde het net al mee dat we dit jaar maarliefts 24 inschrijvingen hebben. Wat vind jij van de vele inschrijvingen?
RoyL, wat voor opdrachten zou jij graag zien in dit seizoen van de mol? En wat voor opdrachten juist niet.
Spechteke, samen met Lama1997 zaten jullie uitgebreid te praten in welk(e) land(en) de Mol dit jaar zou gaan opduiken. Al enig idee waar dit seizoen zich zal gaan afspelen?
Starlight, uit de laatste twee forumquizen is gebleken dat jij best veel weet van je medeforummers. Denk jij dat deze kennis van pas kan komen bij de zoektocht naar de mol? En waarom denk je dat?
Swifty, jij twijfelde over je inshrijving. Wat heeft jouw uiteindelijk overgehaald om je in te schrijven?
Ycaris, je deed het bekende Ycarisje. Was dit bedoeld als een ycarisje of was dit toeval?
[De ingeschreven kandidaten mogen reageren in dit topic]