Nou, vorige keer was ik de mol dus obviously ga ik dit seizoen anders spelen
Je hebt dus ervaring met het molschap, net zoals bijvoorbeeld Lukie4.
Wat was toen het moeilijkste als mol zijnde? En zou je daar nu al kandidaat/mol profijt van kunnen hebben?
goh, liefst niet te koud, maar ook niet te warm.
Ik vind 20 graden celcius wel een goede temperatuur voor een spel als wie is de mol te spelen en liefst niet te dicht bij huis.
Jij wilt ver weg. Maar dan kunnen we niet met de trein. Of denk jij dat er iets anders achter zit met betrekking tot de trein?
Ik denk dat iedereen er van uit gaat dat jullie niet twee keer dezelfde mol zullen kiezen.....
Je weet toch wat het motto is Lukie. Niet is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt?
Over dat motto gesproken. Sommige kandidaten weten niet wat er ermee aan moeten. Wat zijn jouw gedachtes daarover?
Ik zal één van mijn negatieve eigenschap meteen demonstreren: mijn nickname begint met een kleine letter (tegen alle regels van de grammatica in) en ik zou het interessanter vinden als degene die me wel al deels kennen (zijn die er?) me zouden omschrijven. Dat geeft een beeld dat 100% betrouwbaar is, want ik kan anders toch maar zeggen wat ik wil.
Een korte introductie zou toch best kunnen. Ik ben in ieder geval nieuwsgierig wie belg is (mits je dat natuurlijk wilt)