Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Is het niet raar dat je "kiest" wie er mee mag doen. De afvallers waren dus gewoon niet leuk genoeg. En is het dan niet eerlijker als je een spel speelt voor deelname? Het spel dat de 11 mochten spelen had (bijna) geen nut voor deelname is dat dus eigenlijk gewoon forumvulling geweest?
Wat Dat meen je niet ?Ik hoop dat ik dit verkeerd begrijp/lees.
Kandidaten en kijkers,We weten nu dat Swifty de mol is. Maar nog niet alle vragen zijn beantwoord. Want wie is de winnaar van Wie is de mol Online 2017...?WouterV, Mollenmania. Ik ga het niet langer spannend maken. De winnaar van Wie is de mol online 2017 is... Spoiler (klik om te tonen/verbergen)MOLLENMANIA Van harte gefeliciteerd! Je hebt het fantastisch gespeeld. En Wouter, je bent een geweldigde verliezend finalist. Dank voor je inzet
Ik pm je wel even mijn bankrekening nummer (ik heb overigens een bedrag van 19.956,50 euro na aflevering 11, daar gaat nog 2000 euro vanaf van het tribunaal en nog eens 2000 van dat Swifty in de Robinsongroep zat die het stapelen won of is dat al meegerekend?. En dan moet er nog wat af van de Tour)
Ik heb heel veel te danken aan mijn allertrouwste bondgenootje Lama1997 Wat fijn dat je eerlijk bent geweest, jij was mijn enige bondgenootje door heel het spel heen
Graag gedaan, maatje!! ik zie de helft van de pot nog wel verschijnenKwam er btw nog een topic met testresultaten? Ben ik heel benieuwd naar
Tribunaal is er vanaf gehaald, net zoals de extra vragen bij het verstoppertje spelen. Tour de Taiwan is er vanaf net zoals de Rode Vrijstelling. Maar de 1000 euro voor Swifty en het stapelen moet er nog af. Dus i.p.v. €16.436,50 wordt het €15.437,50 Edit: plus de symbolische euro van Wouter
D*n, toen ik in het begin mijn inschrijfformulier niet wou geven, ben je daar toen nog aangeraakt of niet?
ja ik heb alle inschrijfformulieren verzameld behalve die van ycaris. Die had ook verder niemand behalve de mol
Ik had die van jou op dat moment al, dus ik zag het nut om te ruilen er niet echt van in
Van wie? Wie is de verrader?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1011 gasten en 14 vaste bezoekers