Neemt nog niet weg dat ik me oprecht afvraag waaruit je concludeerde dat het bondje niet bestond? Ik had duidelijk gezegd dat Lama uiteindelijk ook geen vertrouwen had in D*N en Lucy, en daarom met mij contact zocht. Dan is het toch logisch dat Lama in die stemming tegen mij op jou stemt?
Omdat Lama met jou meestemde, en jij deed het lijken alsof jij Lama wel probeerde om te praten maar dat dat niet lukte. Daarom zag ik dat als een bevestiging dat mijn vermoeden klopte om jou niet te vertrouwen, en dat ik inderdaad de juiste keuze had gemaakt om jou eruit te stemmen. Wat ik overigens oprecht een vervelende keuze vond, maar met wat ik op dat moment wist (of dacht te weten) was het de meest logische keuze. Ik dacht dat anders de opdracht zou mislukken omdat ik dacht dat er nog minstens 1 bom ging zitten tussen jou, Spechteke en Lama, en ik durfde dat risico niet te nemen terwijl ik Lucy wel geloofde dat ze zichzelf eruit zou stemmen.
De reden dat D*N en Lucy vaker terugkwamen dan spechteke is gewoon puur omdat ik niet verwacht dat zij op elkaar zouden stemmen. Ik achtte het waarschijnlijker dat spechteke ooit met ons mee zou stemmen dan dat Lucy/D*N dat zouden doen. Lama heb ik vaker genoemd omdat hij degene was waar ik contact mee had, en dus al bereid was om met jou en mij samen te stemmen. Uiteindelijk gaat het om de bommen, maar je wilt zelf ook zover mogelijk komen om: items te sparen en om er zeker van te zijn dat er geen bom over de finish gaat. Daarom leek het mij logisch om in bondjes te denken en pas als er meer mensen weg zijn de bommen te achterhalen. Als je meteen weggestemd wordt gaat dat immers lastig hè.
Ok, duidelijk. Maar ik hoop dat je ook snapt waarom ik je verhaal steeds meer begon te wantrouwen.
Waarom vertrouwde je wouter niet?
Puur een gevoel, dus als er dan toch op hem wordt gestemd ga ik daar in mee. Dat heb ik volgens mij bij m'n stem ook expliciet gezegd.