Zoals gezegd, ik heb daar nooit over gelogen. Waaruit concludeer je dat? Ik heb gezegd dat Lama hen uiteindelijk ook los wilde laten, dat heeft hij dan ook gedaan (en was zijn enige kans om verder te komen). Huh, wat klopte er niet aan mijn verhaal dan? Ik stelde dingen voor om Lucy er uit te werken omdat zij vermoedelijk een bom had. Jij ging nergens op in dus mijn vermoeden dat je contact had met D*N en Lucy moet wel kloppen, en dat was echt niet vlak voor de stemming op mij. Jullie hebben miek en wouter er zonder enige reden uitgegooid, behalve dan om mogelijke bondgenoten voor mij weg te nemen.
Als je gewoon even al mijn berichten leest kun je zien dat ik al heb gezegd dat ik dat inderdaad verkeerd heb ingeschat en D*N daar iets te veel in heb geloofd, en m'n woorden al gedeeltelijk heb teruggenomen
Ik vertrouwde je niet omdat je verhaal enorm warrig was: eerst zou Spechteke wel bij het verbondje horen en de berichten daarna noemde je hem ineens nergens meer maar had je het alleen maar over Lama. Daarnaast probeerde je me constant tegen D*N en Lucy op te zetten terwijl daar voor zover ik kon overzien geen reden voor was (en dat bleek ook te kloppen), en te doen alsof het allemaal om complotjes ging. Terwijl het er uiteindelijk gewoon om ging dat er niemand met bom over de finish zou komen, wie dat dan is maakt minder uit. In al mijn beslissingen heb ik dat voorop gesteld, ik heb zelf letterlijk geen seconde gedacht aan bondgenoten of wat dan ook, ik ben pas in de complotjes terecht gekomen omdat ik er aan m'n haren bij ben gesleept. Zelf heb ik een gigantische hekel aan complotspellen, juist vanwege dit soort gedoe.
Ten tweede had ik serieus pas contact met Lucy en D*N nadat wij onze laatste pm hadden uitgewisseld, en heb ik nooit op Miek gestemd omdat ik niet verwachtte dat zij een bom had. Wouter vertrouwde ik niet, daar heb ik wel op gestemd. En nu Spechteke ineens beweert dat hij toch geen bom had weten we alleen van Lucy zeker dat ze er één had, dus Wouter kan ook prima gewoon een bom hebben gehad.