Ik vind Wie is de Mol in eerste instantie leuk (vond dan vooral) om het psychologische gedeelte en dubbele laag.
Een paar opdrachten schieten in dat opzicht echt boven de rest uit.
- Hotelkamer opdracht in El Salvador.(s11) Briljant.
- Bomenopdracht El Salvador/Nicaragua (s11) Dit vooral door het aspect van zet de toekomst naar je hand wat ik tot op heden het spannendste moment uit Wie is de Mol vond.
- De Tempel foto opdracht in Thailand (s7) waar de fotograaf Nadja bleek terwijl iedereen duidelijk opzoek was naar iemand anders. Had de goede sfeer en gelaagdheid.
- Taxi's in Mexico (s8). Zat heel goed in elkaar, spannend en erg moeilijk (en toch gelukt
)
- Reuzenrad in Noord Ierland (s9) Briljante opdracht.
- Ondervraging in Portugal (s3) Eerst moment in de Mol waarvan ik dacht Wauw, wat spannend en heftig dit. Erg gelaagd ook, en mooi in beeld gebracht.
deze 6 opdrachten staan in mijn lijstje van beste ooit. En ook best grappig dat de laatste dateert uit seizoen 11 (toch alweer 6 jaar terug), er is daarna echt een dalende lijn gekomen qua opdrachten. Natuurlijk zijn er daarna nog leuke opdrachten gespeeld, maar geen gedenkwaardige.
Seizoen 11 was sowieso een hoogtepunt qua opdrachten. Daar zijn zelfs veel molloten die seizoen 11 niet als mooiste seizoenen hebben, het nog met me eens. Zat top in elkaar dat jaar qua opdrachten!