- Aflevering 4:
• Per seconde wijzer: vond ik iets minder origineel, maar verder niet veel op aan te merken. Ook hier had ik een beetje moeite met de ‘visualisering’ (7,0).
• Ghostbusters: ook een oude bekende, maar mooi passend in het thema! En ik vind weerwolven gewoon geweldig. Ik vind het ook wel mooi opgelost dat de posities worden bepaald door enveloppen! Enige puntje zou misschien kunnen zijn dat het vrij snel na de mandjes kwam, waardoor er veel items gewonnen konden worden in korte tijd. Al heb ik dat op het moment zelf niet echt als storend ervaren (8,5).
• Rondje om het meer: ook een oude bekende, maar vond dit een leuke versie! Ook fijn dat je geld kon verdienen per persoon die juist stond. Leuk! (8,3)
- Aflevering 5:
• Gestolen diamanten: een pareltje! De beste opdracht van het seizoen vond ik. Zat gewoon heel goed in elkaar en was heeeel spannend! Enige puntje: wel weer items. Maar ja, spreiding van dit soort spellen is een beetje moeilijk door het aantal spelers en het is té zonde om ze niet te spelen
Maar verder: alleen maar lof voor dit spannende spel! (9,5)
• Ik houd van Holland: zoals zelf al gemerkt kwam deze opdracht helaas ook was minder uit de verf. Anagrammen waren wat moeilijk en het eindspel kwam niet echt van de grond. Ook hiermee zit ik een beetje met de visualisering van het spel (5,0).
• Fotograferen: prima actieopdracht. Ik denk wel de leukste actieopdracht van dit seizoen. Genoeg mogelijkheden om te mollen! (8,0)
- Aflevering 6:
• Cel: dit is een heel leuk spel, maar voor online niet geschikt. Het dilemma kan van de grond komen, wanneer je in het écht in de primitieve modus van een cel zit (of in een bos), maar minder vanuit de bank. Ook weer een vrijstelling te verdienen, wat een beetje veel werd (5,0).
• Diner: Super leuk! Leuk dat er gasten bij betrokken waren. Geheime opdrachten zijn altijd leuk en het werd gelaagd omdat je zelf geld mocht inzetten. Geweldig. (9,0).
• Taxi: ook weer een leuke communicatie-opdracht, waarbij creativiteit ook weer vrij terrein kreeg van sommige kandidaten. Zat goed in elkaar. Verder zelfde feedback als bij de kabelbaan (8,8).
- Aflevering 7:
• RealityNet Go: leuke opdracht, die goed haalbaar was, ook al is die stad enorm
Ook leuk dat andere forumleden er een rol in hadden! (8,0)
• Meet the mole: heerlijk geheimzinnig! Met een mooie locatiekeuze! (8,3).
• Cadeautjes: objectief gezien zat het prima in elkaar. Maar op het moment dat ik al die afbeeldingen zag, werd het onoverzichtelijk. Ik zou het voortaan met minder afbeeldingen doen (6,8).
- Aflevering 8:
• Metro-challenges: door de voorspellers wel een interessant spel. Spellen tussendoor waren oké. Inderdaad erop letten dat de regels duidelijk zijn van tevoren, maar dit was jullie zelf ook opgevallen (7,0).
• Expeditie Robinson: vond ik persoonlijk niet heel bijzonder. Het is altijd lastig om dit soort spellen te spelen als sommigen overdag op een bepaalde dag wel verplichtingen hebben en anderen niet. Hierdoor is het spel snel gespeeld. Overigens vind ik in tegenstelling tot de meesten de finalevrijstelling niet storend, zolang hij nog wel later verdedigd moet worden (6,5).
• Duiken: prima opdracht! Leuk gelaagd door zee-opdracht en land-opdracht. Ja, leuk! (8,0).
• Flessenpost: leuke opdracht, met de citaten. Voorspellen was al eerder gebeurd deze aflevering, maar niet storend (7,5).