Interessante discussie is hier gaande over wat welk seizoen mooi maakt voor wie. Ikzelf vind 2018 tot nog toe een heel goed seizoen, beter dan 2014, 2015, 2016 en 2017 naar mijn mening. Tuurlijk, ik vind het net als velen echt
vreselijk dat Ron weg moest (zeker de manier waarop), en ik vond hem, Jean-Marc, Bella en Emilio stiekem gewoon de vier leukste kandidaten dus ik baal wel met de afvallersvolgorde tot nog toe. (Maar ik baalde ook van Ewout, Maurice, Pieter en Vincent. Ik zie nou eenmaal liever de wat zachtere types, terwijl de felle types over het algemeen geschikter zijn voor WIDM. Dat zie je, vind ik, aan heel veel vroege afvallers.)
Maar ik zie ook dat dit jaar wel echt het spel gespeeld wordt en er ook een goede focus is op dat spel. De bondjes etc. vind ik eigenlijk het leukste. Blij dat we daar (vooral in aflevering 5) wat meer van zien. En ik heb het idee dat er iets minder biechten zijn, maar ik weet niet of anderen dat ook ervaren. Ik vind het wel prettig in elk geval.
En ja, ik vind ook dat 3 afleveringen in 1 stad wel erg veel van het goede is, maar ik snap ook dat dat niet de essentie van het spel is. Ik ben gewoon benieuwd wat er nog meer in Georgië is, ook al is dat niet wat WIDM WIDM maakt. Op zich is er genoeg variatie in opdrachten, alhoewel veel opdrachten wat rommelig zijn.
Maar eerst even de tweede helft van het seizoen afwachten. Maar de eerste helft staat voor mij hoog in de ranglijstjes