Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139660 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #480 Gepost op: 5-02-2018, 17:07:48 »
Dat is niet zo raar want kandidat Stine weet niet dat Ruben ook jokers krijgt.
Andere kandidaten met jokers worden gevaarlijke concurrenten. Dus als kandidaat begrijpt ze de keuze van Ruben.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #481 Gepost op: 5-02-2018, 17:18:35 »
Als ze net als Jan gelooft dat hij inderdaad zelf niks krijgt, dan is het wel logisch ja.

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #482 Gepost op: 5-02-2018, 17:24:10 »
Omtrent het lijstje dat ik vanmorgen heb opgestuurd. Stel dat Olcay de mol is, dan is een serieus lijstje maken natuurlijk niet nodig. Je klapt er gewoon wat namen erop en voila...
Want het onderste lijstje heeft zo helemaal niks met het bovenste lijstje te maken.

Het is dit jaar maar erg moeilijk om 1 mol aan te wijzen. Dit jaar kan ik er zo 3 aanwijzen die de mol zouden kunnen zijn. En kunnen rechtstreeks naar een ander spelletje toegaan, wie van de 3...

mijn naam is de mol... Mijn naam is de mol... en mijn naam is de mol....

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #483 Gepost op: 5-02-2018, 17:46:25 »
Ik vind Stine weer zeer kandidaats overkomen in het extra filmpje. Het is een lastig, en daardoor fantastisch jaar!!!!!
Meer L

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #484 Gepost op: 5-02-2018, 17:46:35 »
Stine valt voor mij nu wel zeker als Mol af na haar ondervraging van Ruben met geen enkele andere kandidaat die het ziet en dus niks meekrijgt van het gesprek.  ::vergroot::

??? Het zou ook wel heel vreemd zijn als Stine hem niet ter verantwoording had geroepen. Dit is juist de ideale counter-attack voor de mol! Allerminst een reden om Stine af te schrijven.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #485 Gepost op: 5-02-2018, 17:53:45 »
En wie van de twee is nu de python?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #486 Gepost op: 5-02-2018, 18:22:52 »
Dat is niet zo raar want kandidat Stine weet niet dat Ruben ook jokers krijgt.
Andere kandidaten met jokers worden gevaarlijke concurrenten. Dus als kandidaat begrijpt ze de keuze van Ruben.

Ze heeft wel een punt dat je, als je de jokers NIET in het spel wil hebben je ze niet aan Jan moet geven. Die is/lijkt bloedfanatiek. Geen erg sterke improvisatie van Ruben daar.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #487 Gepost op: 5-02-2018, 18:38:21 »
??? Het zou ook wel heel vreemd zijn als Stine hem niet ter verantwoording had geroepen. Dit is juist de ideale counter-attack voor de mol! Allerminst een reden om Stine af te schrijven.
Precies dit. Ik zou als mol meteen verhaal gaan halen bij Ruben. Begrijp echt niks van mensen die haar afschrijven als mol om deze reden  ???

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #488 Gepost op: 5-02-2018, 18:43:58 »
Precies dit. Ik zou als mol meteen verhaal gaan halen bij Ruben. Begrijp echt niks van mensen die haar afschrijven als mol om deze reden  ???
Als ze dat meteen had gedaan als ook Jan, Olcay en Simone erbij waren, ja dan zou ik het nog geloven. Zie Art die Patrick voor het blok zette waar iedereen bij was in 2011.
Als Mol zou het voor Stine ideaal zijn dat Ruben voor de ogen van de andere kandidaten staat te treuzelen en te liegen. Echter doet ze dit niet en houdt ze hem apart. Ik zie dit 100% als een kandidaat die haar Mol aan het uittesten is
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #489 Gepost op: 5-02-2018, 18:46:00 »
Dan zijn we het niet eens  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #490 Gepost op: 6-02-2018, 00:45:53 »
Als ze dat meteen had gedaan als ook Jan, Olcay en Simone erbij waren, ja dan zou ik het nog geloven. Zie Art die Patrick voor het blok zette waar iedereen bij was in 2011.
Als Mol zou het voor Stine ideaal zijn dat Ruben voor de ogen van de andere kandidaten staat te treuzelen en te liegen. Echter doet ze dit niet en houdt ze hem apart. Ik zie dit 100% als een kandidaat die haar Mol aan het uittesten is

Als ze daar over begint in de groep zal er ongetwijfeld op haar gecounterd worden met: “Waarom deed jij eigenlijk zo je best met een lege envelop?” Soortgelijk aan Simone die meteen op Jan counterde toen Jan Loes ondervroeg na de Parkopdracht. Kan dus ook zijn dat ze die aandacht niet wilde en daarom Ruben apart nam. Wat ook nog kan is dat ze hem wel in de groep op het matje geroepen heeft maar dat er geen camera bij was. Tja... ik snap dat je dit uit jouw tunnel zo bekijkt hoor maar iemand hierom afschrijven gaat imo wat ver.

Ik denk dat het tijd wordt dat er een tunnel gaat instorten :P


Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #491 Gepost op: 6-02-2018, 05:14:19 »
Het extra materiaal maakt haar in mijn ogen minder verdacht. Want schrijven over liegen en er veel over weten, wil nog niet zeggen dat je het prima kan. Ze zou wel een erg goede actrice zijn als ze de mol is en hoewel ik denk dat ze vele kwaliteiten heeft, lijkt acteren daar niet een van te zijn. Ik denk dat ze een kandidaat is die weinig geeft om het geld maar veel geeft om de spanning en de oplossing vinden.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #492 Gepost op: 6-02-2018, 08:53:24 »
Ik denk dat het tijd wordt dat er een tunnel gaat instorten :P

Ik heb het vermoeden dat dat op z'n vroegst in aflevering 7 zal gebeuren. Als er nog een aflevering zonder afvaller komt, zelfs pas in 8.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #493 Gepost op: 6-02-2018, 16:02:39 »
Het extra materiaal maakt haar in mijn ogen minder verdacht. Want schrijven over liegen en er veel over weten, wil nog niet zeggen dat je het prima kan. Ze zou wel een erg goede actrice zijn als ze de mol is en hoewel ik denk dat ze vele kwaliteiten heeft, lijkt acteren daar niet een van te zijn. Ik denk dat ze een kandidaat is die weinig geeft om het geld maar veel geeft om de spanning en de oplossing vinden.

Helemaal mee eens. Ze zei in de biecht tijdens de Chaos opdracht met de auto's ook dat ze van anderen geen jokers aan de finish wilde zien. Ze wil dus zo ver mogelijk in het spel komen om de mol te vinden met haar Sherlock Holmes-srategie. En is dat toevallig per ongeluk met een lege envelop bijna aan de finish? So be it....
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #494 Gepost op: 6-02-2018, 16:51:18 »
Stine heeft sowieso moeite met  dit soort momenten. In het extra materiaal ging ze wel op Ruben af om hem de vragen te stellen maar helemaal zelfverzekerd kwam ze niet over. We hebben dat ook gezien bij het penningmeestermomentje tijdens het ontbijt.

Daarnaast vond ik haar nogal onhandig bij het kruisverhoor tijdens de brunch in aflevering 2. Ze durfde de vragen over wat zij en Emilio verbeld hadden niet  te beantwoorden. Ze stamelde steeds ehh, ehh, keek Emilio hulpeloos aan en liet Emilio het (foute) antwoord geven waar ze dan in meeging.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #495 Gepost op: 6-02-2018, 17:01:37 »
Stine is de Liesbeth, de Anniek, de Art, de Lottie van dit seizoen.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #496 Gepost op: 6-02-2018, 17:10:41 »
Stine is de Liesbeth, de Anniek, de Art, de Lottie van dit seizoen.  ::jaja::

Alleen denk ik niet dat ze de finale haalt :p

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #497 Gepost op: 7-02-2018, 02:12:16 »
Helemaal mee eens. Ze zei in de biecht tijdens de Chaos opdracht met de auto's ook dat ze van anderen geen jokers aan de finish wilde zien. Ze wil dus zo ver mogelijk in het spel komen om de mol te vinden met haar Sherlock Holmes-srategie. En is dat toevallig per ongeluk met een lege envelop bijna aan de finish? So be it....

Ze raakte ook zo meegesleept in het spel, helemaal spannend hahaha Denk dat ze oprecht nogal laat bedacht dat ze misschien geen jokers maar geld uit de pot zou kunnen houden. En besloten heeft als tweede te finishen toch, maar dat zien wij natuurlijk niet  ;D

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #498 Gepost op: 7-02-2018, 10:31:50 »
Hieraan toevoegend heeft Stine nu al drie afleveringen op een rij haar zwarte Vrijstelling niet ingezet. Een Mol zou die toch gewoon snel inzetten, want mensen gaan het mogelijk alleen maar wantrouwen dat ze 'm niet inzet. Als kandidaat is het slim om 'm te bewaren, want er zitten geen jokers/vrijstellingen in het spel. (eerst wel een vrijstelling van Jan, maar waarschijnlijk wist Stine hier niets vanaf.)

En dus zal Stine als ze kandidaats over wil komen 'm dus juist bewaren!   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #499 Gepost op: 7-02-2018, 11:36:36 »
Hahahhaah Stine weer lekker verdacht in deze promo: niemand die mij hoort, niemand....

https://twitter.com/WieIsDeMol/status/961166154965364736
Meer L