Deels eens, het is moeilijk er iets uit te halen om de Mol te vinden, als er al iets uit te halen was. Toch vielen wel dingen op (al moet ik nog eens terug kijken). Volgens mij neemt Jan ook meubels zonder sticker mee en kan zo geen Georgiër meer kwijt. Nu denk ik niet dat hij de Mol is maar erg overijverig. Olcay weet het antwoord op de laatste vraag niet die toch vers in het geheugen zal liggen. Vermoedelijk geeft ze bewust het verkeerde antwoord. Denk dat ze wil testen of Simone er in blijft zonder dat iemand anders risico loopt. Stine luistervinkt er op los
Ongetwijfeld gaan we allemaal hard op zoek of we het sprei waar 500 euro vanaf is verdonkermaand door de mol, kunnen linken aan een persoon en zijn er nog wel wat dingen om toch op te gaan speuren. Of we iets van het liedje van Irma kunnen maken bijvoorbeeld.
Vond het verder wel een leuke aflevering en heb erg moeten lachen. En ben ergens blij dat er weliswaar niet veel molgedrag te zien is maar het evengoed niet ineens zonneklaar op straat ligt wie de Mol is.
Schitterend trouwens dat Olcay een zwart rond ding uit haar broekzak trekt, die geen zwarte vrijstelling blijkt te zijn