Ik heb het net even teruggekeken en ik vond het een erg leuke uitzending! Leuk ook hoe ze de kandidaten bekend maakten! Gewoon een leuk fragment en niet gelijk bommen aan informatie die je toch weer gelijk vergeet.
Ik vond de aflevering geslaagd en heel leuk! De gesprekjes en het stemmen op de mol. Ik vond wel dat het een beetje druk en vol zat daar, maar dat maakt niet zo veel uit. Leuk ook trouwens dat de berichten van Brtdm en Hulpmol genoemd werden!
Schot-voor-de-boeg is voor mij dus Steve, omdat het mollenplaatje dit jaar denk ik toch een wat oudere man is. Maar de belangrijkste reden aan het begin is natuurlijk gevoel
Er keken gisteren trouwens maar 229 000 kijkers. Naar 'Gevoel voor tumor' op de VRT keken er 1 009 000 mensen.
Is dat heel weinig? (Ik weet niet wat een standaard is in België). Maar in Nederland zie je wel vaak dat er toch een stuk minder mensen naar Moltalk kijken dan naar Wie is de Mol? zelf. En al helemaal een voorbeschouwing. En dan zal het denk ik wel nog bijgesteld worden met de Nederlandse kijkers, want de meesten kunnen toch niet live kijken.