Niemand. Dat meen ik oprecht.
Ik heb voor alle 3 wel zo'n lijstje van acties waarvan ik denk "Moet je dat nou echt doen als Mol?". Dat heb je uiteraard ieder jaar, maar voor alle 3 de finalisten is het nu gewoon een beetje te lang om hier nog echt geloofwaardig te zeggen dat ik voor iemand als Mol ga.
Ik laat het zaterdag dus gewoon een beetje gebeuren, maar ik ga er vanuit dat de meerderheid het hier aan het rechte eind heeft (en het dus Merel is). Gelukkig ga ik daar niet mee zijn, maar ik denk dat ik dat nooit echt zal zijn na dit seizoen. Rick Paul paste voor mij het meeste in mijn molplaatje en die was het uiteraard niet.
Ik vind dit eigenlijk wel mooi gedacht.
Maar aan de andere kant. Sinan zei het zelf: "een heel goede mol" Wie van de drie het ook is, deze kan de mol maar in zijn zak steken! ons gemopper ten spijt!
Overigens zei Sinan dacht ik (maar het kan een valse echo in mijn tunnel zijn) dat hij de laatste aflevering(en) niet meer zo scherp was waardoor hij de test minder goed kon maken. Dit zou kunnen verklaren waarom hij eruit vloog en niet Sarah (als zij allebei op Merel zaten)
Ik denk dat Merel de mol is op basis van haar gedragingen die me opvielen na het vertrek van RP. En dit dan tegenover de gedragingen van Sarah. In de afgelopen aflevering ben ik toch wel weer wat in verwarring gebracht. Ik ben dan ook best bang dat ik zaterdag een tunnel op mijn kop krijg en het toch Sarah is.
Misschien besluit ik wel om ook bovengronds te blijven, of eigenlijk gaan
Maar dan wel voor de ingang (sorry NAAST de ingang
) van de Merel tunnel.
Edit
.. maar de opdrachten waardoor ik aan hem twijfelde als Mol werden voor een groot deel gewoon niet besproken
Maar goed, dat is voor het feedback-topic.
Ik ben van mening dat wij vaak erg grote verwachtingen hebben van de mol. We pluizen
alles uit en als het niet in onze verwachtingen past hebben we kritiek: dat zou de mol toch niet doen? Een mol is ook maar een mens! Daarom ook mijn opmerking over Sinan hierboven in dit bericht.