Volgens mij niet, ik dacht dat in aflevering 9 verliezer Anniek werd bekendgemaakt.
Ik kan me nog een ongemakkelijke Vivienne herinneren in aflevering 10, toen iemand vroeg of ze het spel had gewonnen?
"Ik stond in de finale" (oké de exacte tekst weet ik niet meer maar sta het ongemakkelijk was wel)
Nee. In aflevering 9 werd Viviënne als winnaar bekend gemaakt. In aflevering 10 ging het voor de kijker en de kandidaten bij de reünie dus nog tussen Anniek en Jon. Die kwamen dan ook pas later binnen bij de reünie. Viviënne was er al. Iemand dacht daar uit af te leiden dat ze had gewonnen. Maar als ze daar op zou antwoorden zou de mol ook wel duidelijk worden. Dus gaf ze inderdaad zo'n vaag antwoord (dat ik ook niet meer exact weet).
Dus op zich klopt het wel dat beide keren de winnaar een aflevering eerder al bekend werd gemaakt (en volgens mij zijn dit de enige twee seizoenen geweest waarin dat zo ging? Al zijn er wel andere seizoenen geweest waarbij de verliezer eerder werd bekend gemaakt) .... maar goed, de vraag gaat dus over de locatie .... :-)
Edit (toevoeging): Na wel even gespiekt te hebben op het archief van deze site over hoe die locatie van seizoen 10 heette kan ik maar een ding bedenken
beide plekken bevatten het woord 'rum'