Poll

Wie worden de verliezend finalisten?

Buddy
17 (37%)
Miljuschka
13 (28.3%)
Nathan
13 (28.3%)
Rob
3 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: [Poll] Wie wordt de afvaller?  (gelezen 46300 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #280 Gepost op: 28-02-2020, 08:18:18 »
@Regis Filia: Die foto kende ik. Ook al probeer je die dan uit je geheugen te wissen, dat laatste is onmogelijk.

Waar ik op doelde: uit de afwezigheid van 5 kandidaten op zích kun je onmogelijk de volgorde van afvallen van die kandidaten halen. En ook niet zomaar de afvallerloze aflevering.

Omdat dit t/m aflevering 6 wel feilloos correct was, moet er dus een ander argument zijn waarop dat is gebaseerd.

Enerzijds het kleinere aantal kandidaten waaruit je kan kiezen, maar ook daar haal je niet uit waarom en wanneer er niemand naar huis gaat.

Anderzijds zou je de volgorde uit de "airplay" kunnen halen, en dat heb ik dan ook regelmatig gedaan.

Gecombineerd met wat er al in de poll stond, bleek dat tot aflevering 7 steeds te kloppen.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2020, 08:20:20 door Bodejos »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #281 Gepost op: 28-02-2020, 12:15:51 »
Nathan is de mol: loterij

Mil is de mol: waarschijnlijk niet Leonie

M.a.w. zie ik de kans voorlopig eigenlijk verdenkingswijs gezien vrij klein dat Leonie afvalt.
Ja het is een loterij. Ik gok daarin wel op Leonie. Gewoon, omdat iedereen op haar zit en het de grote schok van dit jaar zal zijn en men ten langen leste alsnog Nathan zal moeten vinden als mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #282 Gepost op: 28-02-2020, 13:07:26 »
Buddy gaat niet vedder

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #283 Gepost op: 28-02-2020, 13:16:56 »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #284 Gepost op: 28-02-2020, 14:46:58 »
@Regis Filia: Die foto kende ik. Ook al probeer je die dan uit je geheugen te wissen, dat laatste is onmogelijk.

Waar ik op doelde: uit de afwezigheid van 5 kandidaten op zích kun je onmogelijk de volgorde van afvallen van die kandidaten halen. En ook niet zomaar de afvallerloze aflevering.

Omdat dit t/m aflevering 6 wel feilloos correct was, moet er dus een ander argument zijn waarop dat is gebaseerd.

Enerzijds het kleinere aantal kandidaten waaruit je kan kiezen, maar ook daar haal je niet uit waarom en wanneer er niemand naar huis gaat.

Anderzijds zou je de volgorde uit de "airplay" kunnen halen, en dat heb ik dan ook regelmatig gedaan.

Gecombineerd met wat er al in de poll stond, bleek dat tot aflevering 7 steeds te kloppen.
Er waren spoilerfoto's uit meerdere aflevering. Een met 7 kandidaten, waar je uit op kon maken dat Tina, Anita en Jaike er als eerste uit zouden gaan. Ik weet dan weer niet waarom mensen wisten dat Tina en Anita eerder zouden gaan dan Jaike. Een met 6 kandidaten, waardoor men wist dat Johan de 4e afvaller zou zijn. De spoilerfoto waar Johan op stond kwam van de opdracht met de bakfietsen en grote letters op de markt. Die opdracht zat niet in de vooruitblik naar aflevering 4, dus in aflevering 4 zou niemand naar huis gaan. En een foto met 5 kandidaten bij de opdracht met de auto's in de fabriek uit de meest recente aflevering, waardoor men wist dat Claes de 5e afvaller zou zijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #285 Gepost op: 28-02-2020, 19:02:21 »
Woosie down?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #286 Gepost op: 29-02-2020, 02:47:02 »
Nathan :(

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #287 Gepost op: 29-02-2020, 11:46:35 »
Rob

Lekker de tijd om nog zijn tuinbroek te wassen, voordat hij weer op het podium staat. (Concert vlak na de opname periode)
« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 14:02:20 door keesisdemol »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #288 Gepost op: 29-02-2020, 11:50:46 »
Mil en Buddy zitten allebei fout, vorige aflevering moest Mil eigenlijk afvallen.
Mil pakt vandaag een vrijstelling.
Buddy maakt de test wel beter dan Mil maar omdat zij een vrijstelling heeft valt Buddy af.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #289 Gepost op: 29-02-2020, 11:51:19 »
Mil en Buddy zitten allebei fout, vorige aflevering moest Mil eigenlijk afvallen.
Mil pakt vandaag een vrijstelling.
Buddy maakt de test wel beter dan Mil maar omdat zij een vrijstelling heeft valt Buddy af.

Precies wat ik denk  ::jaja::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #290 Gepost op: 29-02-2020, 12:39:31 »
Rob pakt een vrijstelling en ontloopt opnieuw de dans, en Buddy gaat inderdaad niet vedder.  ::rofl::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #291 Gepost op: 29-02-2020, 12:41:46 »
Ik gok dat Leonie de vrijstelling pakt en Buddy naar huis gaat.
Dan een finale met verliezer Leonie/Nathan, winnaar Miljuschka en mol Rob.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #292 Gepost op: 29-02-2020, 14:00:29 »
Nathan gaat naar huis vandaag. OMDAT HET KAN!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #293 Gepost op: 29-02-2020, 14:40:58 »
Leonie, Buddy, Leonie, Buddy, Leonie... Buddy.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #294 Gepost op: 29-02-2020, 15:08:41 »
Het maakt mij niet uit wie de afvaller wordt, als hij maar een hoed draagt.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #295 Gepost op: 29-02-2020, 15:43:52 »
mijn gevoel zegt rob maar mn verstand zegt leonie :-\\
chipsverslaafde <3

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #296 Gepost op: 29-02-2020, 17:05:50 »
Rik schijnt gezegd te hebben dat aflevering 9 spectaculair wordt.
Misschien bewaren ze de afvalrace tot dan en valt er vanavond weer niemand af.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #297 Gepost op: 29-02-2020, 17:19:13 »
Waar zei ie dat en wanneer? Zo net voor aflevering 8 klinkt het een beetje alsof we van vanavond niet veel moeten verwachten. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch. ;)

Weer geen afvaller lijkt me wat al te gek. Ik kies voor Buddy.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #298 Gepost op: 29-02-2020, 18:03:19 »
Het seizoen is voorbij, dus het is tijd voor weer de opening van mijn favoriete topic! Het nieuwe seizoen-topic. The place to be als het gaat om het voorspellen en verzinnen van nieuwe kandidaten, nieuwe opdrachten, nieuwe plottwists en de nieuwe locatie.

Bevestigd is inmiddels dat Rik van de Westelaken terug zal keren als presentator. Rick McCullough belooft dat het een super bijzonder seizoen zal worden en dat ook de finale (aflevering 9) heel spectaculair gaat worden, i.t.t. dit jaar.

Dus ik zou zeggen: brand los!!

Als ik dan alvast een paar namen mag noemen, Colin Benders, Jasper Demollin, Bruno Prent, Stefano Keizers, Siemon de Jong, Lesley van der Aa, Maaike Martens, Ionica Smeets, Jamie Grant en Annechien Steenhuizen.

Kom ik nog terug dit lijstje ::rofl::

Speculeer ze in ieder geval!!

Het was al een tijdje terug dus dat dit gezegd werd..

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #299 Gepost op: 29-02-2020, 18:06:15 »
Het zou best kunnen dat wij in afl. 8 een dubbele executie krijgen. Ik denk ook dat Buddy de eerstvolgende afvaller is, daarna zie ik Leonie afvallen.