Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 102245 keer)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #260 Gepost op: 25-02-2020, 19:52:09 »
Nathan verdient een Oscar als hij dit acteert. Rob lacht het allemaal wat weg en relativeert als "verdediging", zodat Nathan niet "dicht bij" hem kan komen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #261 Gepost op: 25-02-2020, 19:56:53 »
@Saskia: Ik snap je verklaring vanuit de aanname dat Nathan de afvaller moest redden heel goed. Maar ik deel de aanname niet. Ook al vermoed ik dat zo'n speciale executie meestal geen zuivere koffie is. Maar vorig jaar was er al zoveel om de rode schermen van Merel te doen (wat ergernis opwekte bij Rick en co) dat ik me sterk afvraag of ze nu weer zoiets zouden doen.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #262 Gepost op: 25-02-2020, 19:59:16 »
@Saskia: Ik snap je verklaring vanuit de aanname dat Nathan de afvaller moest redden heel goed. Maar ik deel de aanname niet. Ook al vermoed ik dat zo'n speciale executie meestal geen zuivere koffie is. Maar vorig jaar was er al zoveel om de rode schermen van Merel te doen (wat ergernis opwekte bij Rick en co) dat ik me sterk afvraag of ze nu weer zoiets zouden doen.

We weten inderdaad niet zeker natuurlijk of de mol de afvaller heeft gered. Maar hoe dan ook vind ik Nathans gedrag erg vreemd en tegenstrijdig met zijn eerdere uitspraken..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #263 Gepost op: 25-02-2020, 20:01:44 »
(En o ja: geweldig extra materiaal weer! ::bravo::)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #264 Gepost op: 25-02-2020, 20:04:18 »
@rubes: Niet heel fanatiek nee, maar ik ga zo wel lekker CL kijken. ;)

Voetbal is ook een spel maar het verschil is dat Rob relativeert en door wil en Nathan (in dit filmpje) niet.
Ja omdat het andere types zijn, toch? Resting sad face Rob is het schouderophalende, verslavingsgevoelige, vrije type.

Nathan is een tikje anders.  :P

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #265 Gepost op: 25-02-2020, 20:06:03 »
Waar zie jij precies aan dat Rob verslavingsgevoelig is?  :P ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #266 Gepost op: 25-02-2020, 20:07:05 »
Waar zie jij precies aan dat Rob verslavingsgevoelig is?  :P ::rofl::
Oeps, had iets meer zelf-censuur moeten toepassen.  ::hypocriet::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #267 Gepost op: 25-02-2020, 20:12:04 »
Ik vond het toch verdacht dat Nathan voor Miljuschka koos voor een groen scherm en nu had hij toch Rob gewild maar als Nathan de mol is moest hij waarschijnlijk voor Miljuschka kiezen.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #268 Gepost op: 25-02-2020, 20:14:57 »
Nathan in aflevering 4 over zijn keuze voor de groepsvrijstelling (net even opgezocht, dit is een quote): Als ik voor het team kan kiezen in plaats van voor mijzelf zal ik altijd voor het team kiezen.

Nathan nu: Ik heb geen zin om met Rob te praten over waar ik nu eigenlijk mee zit, ik gooi hem gewoon onder de bus en speel het spel solo vanaf nu. Fuck mijn team (= zijn bondje met Rob).

Okee...  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #269 Gepost op: 25-02-2020, 20:19:00 »
Ja mooi hè  ::rofl::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #270 Gepost op: 25-02-2020, 20:22:16 »
Of hij blijft gewoon kiezen voor zijn productieteam ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #271 Gepost op: 25-02-2020, 20:25:25 »
Dus Nathan moest afvaller Miljuschka erin houden, daarvoor Rob een oor aannaaien en zal hier de rest van zijn leven over moeten zwijgen? (Want ze gaan dat niet toegeven bij WIDM.) Dat vind ik dan weer niet bij zijn karakter passen.

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #272 Gepost op: 25-02-2020, 20:34:52 »
Goed punt.... echter kan t ook geen fix zijn....en dan zijn eigen (mol) actie, omdat óf hij rob heeft ontdekt als mol of andersom?

Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #273 Gepost op: 25-02-2020, 20:35:09 »
Dus Nathan moest afvaller Miljuschka erin houden, daarvoor Rob een oor aannaaien en zal hier de rest van zijn leven over moeten zwijgen? (Want ze gaan dat niet toegeven bij WIDM.) Dat vind ik dan weer niet bij zijn karakter passen.

Of erover gezwegen gaat worden gaan we zien. Zou ze sieren dat er open kaart over gespeeld wordt. Who cares? Twee opdrachten konden niet plaatsvinden, we hadden er 5 voor nodig, dus...

Anderszijds. Nathan doet alles wat de coach vraagt. ;)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #274 Gepost op: 25-02-2020, 20:37:47 »
Mol Nathan kan ook gewoon klaar geweest zijn met het gehuichel in het bondje, als je zo'n eerlijk/oprechte mol bent lijkt me het enorm lastig.

En ja, ik heb last van tunnelredenatie   :o :o :o :o :o :o

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #275 Gepost op: 25-02-2020, 20:57:04 »
Nathan in aflevering 4 over zijn keuze voor de groepsvrijstelling (net even opgezocht, dit is een quote): Als ik voor het team kan kiezen in plaats van voor mijzelf zal ik altijd voor het team kiezen.

Nathan nu: Ik heb geen zin om met Rob te praten over waar ik nu eigenlijk mee zit, ik gooi hem gewoon onder de bus en speel het spel solo vanaf nu. Fuck mijn team (= zijn bondje met Rob).

Okee...  ::rofl::

Het past net helemaal in de teamgeest van Nathan dat ie het er heel erg lastig mee heeft dat Rob zich niet aan de afspraken van hun bondje houdt, vind ik.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #276 Gepost op: 25-02-2020, 21:00:11 »
en zo kun je alles recht praten wat krom is en krom praten wat recht is.... ;)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #277 Gepost op: 25-02-2020, 21:01:33 »
en zo kun je alles recht praten wat krom is en krom praten wat recht is.... ;)

Toch gebeurd het ieder jaar.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #278 Gepost op: 25-02-2020, 21:15:53 »
Nathan heeft een enorme voorsprong in zijn verdenkingen naar Mil. Die gaat de coach toch niet delen met zijn concurrent Rob? Nathan heeft al die tijd alleen maar op 1 persoon hoeven te letten, als hoeveelste in de bus, uit de bus. Daar staat zijn molboekje mee gevuld. Niet zo vol als van de anderen, want hij heeft van minder mensen iets op hoeven te schrijven. Mil zei toch over Nathan "hij schrijft niks op in zijn boekje". 

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #279 Gepost op: 25-02-2020, 22:20:01 »
Ik denk niet dat we Nathan zo goed kunnen leren kennen van andere tv-programma's dat we goed kunnen inschatten of zijn gedrag in deze beelden atypisch is voor zijn karakter of niet. Ik vind het in ieder geval te tweedimensionaal om Nathans karakter alleen maar te typeren met dat hij een teamspeler is. Daarnaast wil hij als sportman juist ook winnen en dan zitten de andere kandidaten niet meer in zijn team, maar horen bij de tegenstander.

Ik vind zijn gedrag dus niet vreemd, tegenstrijdig of verdacht.

Het is ook niet raar om als kandidaat eerst voor een groepsvrijstelling te gaan en in een later stadium te spelen op de manier waarvan jij denkt dat die je verder brengt. Die twee acties zijn naar mijn mening niet tegenstrijdig aan elkaar.