Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 102254 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #320 Gepost op: 26-02-2020, 20:59:22 »
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5034671/nathan-de-mol-als-deze-grote-montagefout-klopt

Dankjewel. Tja, ik kan niet geloven dat een ervaren ploeg zo zou klungelen. Zo wel, dan denk ik dat er een paar mensen hun positie ter beschikking gaan stellen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #321 Gepost op: 26-02-2020, 23:04:18 »
Dus jij vermoedt dat de makers meelezen en de molloten in een bepaalde richting proberen te duwen?

En ja, het is immers bekend dat ze hier meelezen. (Ik ben zelf actief in de media, misschien dat ik daardoor wat kritischer naar dit soort dingen kijk.)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #322 Gepost op: 27-02-2020, 00:19:25 »
En ja, het is immers bekend dat ze hier meelezen. (Ik ben zelf actief in de media, misschien dat ik daardoor wat kritischer naar dit soort dingen kijk.)
Ik sluit het niet uit. Maar of ze hun uitzendingen/extra beelden aanpassen op de dingen die we hier op het forum vinden vraag ik me af. Ik denk dat ze vooral ook bezig zijn met hoe het grote publiek het programma beleeft. Het gaat uiteindelijk toch om de kijkcijfers.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #323 Gepost op: 27-02-2020, 02:49:50 »
Edit: is executie Jaike en napraten waarde servies

Ik zat trouwens deze nog ff terug te kijken... heeft iemand een uitleg voor de high five helemaal op t eind tussen leonie en buddy?
Ik vond t toen al opvallend maar vergeten aan te kaarten...
Ze zijn allebei door, maar de hi-five komt van Leonie. Ik kan het vanuit de Leonie-tunnel niet los zien van wat ze daarvoor zegt: 'Wat zeg je?'. Als Johan begint over de waarde van het servies. Ze ziet dit onderwerp graag ter sprake komen. Kan ik me voorstellen, als haar 'het voelde wel duur aan namelijk' haar grootste verdenker (Buddy) op het verkeerde been moest zetten. In die hi-five van Leonie naar Buddy zit voor mijn gevoel ook iets van triomf: "Ik had je mooi te pakken".

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #324 Gepost op: 27-02-2020, 05:13:05 »
Er is wel meer opmaat geweest naar de vriendschap tussen Nathan en Mil naast het extra beeldmateriaal van het onderonsje. Plus beelden dat Rob allerhande andere bondjes aan het aangaan is dus van Nathan verwijderd lijkt te raken. In biechten en gesprekjes hier en daar.

Opvallend in de zin dat de indruk gegeven is dat Mil vooral met Nathan een hechte vriendschap heeft opgebouwd en gesprekken heeft, meer dan met anderen. Terwijl als je het na gaat kijken, blijkt dat Mil met iedereen relaties is aangegaan en vriendschappen heeft of heeft opgebouwd. Ze zegt ergens dat ze nu ze Rob en Nathan beter heeft leren kennen, ze met beiden een vriendschap heeft opgebouwd. Met Buddy heeft ze een hecht bondje, ze repeteren samen voor de testen (en ik heb ook het idee dat Buddy een knikje geeft dat Mil hem onder de bus mag gooien, ik denk de gok mag nemen om zo toch informatie ook over haar eigen test te hebben, wat juist wel eens mis zou kunnen gaan als Mil ook maar een vraag slechter heeft gedaan dan Buddy). Met Leonie slaapt ze op de kamer. Maar alleen de vriendschap met Nathan wordt uitvergroot door gesprekjes en biechten.

Bondje Rob Nathan lijkt hetzelfde te gebeuren. We zien Rob ukelele spelen met Buddy, flirten met Mil, een bondje aan gaan met Claes en inmiddels Leonie. We zien niets meer van Rob en Nathan samen terwijl ze blijkbaar het hele seizoen bij elkaar op de kamer slapen, Rob de enige is waar Nathan wel spel tactiek mee heeft besproken (de anderen zeggen steeds dat Nathan dat niet doet en niets los laat) en geschiedenis met emoties delen.

Geeft mij het gevoel dat het de geloofwaardigheid van Nathan en emotionele reactie in de executie moet ondersteunen. Een actie die vreemd blijft omdat Nathan van alles is maar niet dusdanig rancuneus dat hij iemand bewust een oor zou aan naaien. Bovendien als hij het Rob wilde laten voelen, had hij dat onderling heel anders kunnen doen. Hij lijkt me écht niet het type dat als hem stom toevallig en onwetend een groene kaart ten deel valt die hij mag weggeven, hij in drie seconden zo'n uitbarsting voelt opborrelen dat hij én Rob zijn maatje en vriend waarmee het spel uit wil spelen een oor aan naait én zoals hij zelf zegt 'met vuur heeft gespeeld'.

Overigens was Heinz eerste reactie 'na dit beeldmateriaal gelooft toch niemand meer dat Nathan de mol kan zijn'. En zo'n emotioneel verhaal doet veel mensen twijfelen. Ik denk dat het een heel geslaagde poging is de verdenking tegen Nathan weer wat te minderen. (en dat de mainstream media met 'de montagefout geeft weg wie de mol is' nogal wat roet in het eten gooit).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #325 Gepost op: 27-02-2020, 08:24:09 »

We zien niets meer van Rob en Nathan samen terwijl ze blijkbaar het hele seizoen bij elkaar op de kamer slapen,
Nathan heeft ook even met Buddy een kamer gedeeld, dacht ik. Daar hadden Buddy en Miljuschka het toch een keer over? Dat Buddy Nathan zo veel misinformatie had gegeven. En dat Mil toen zei dat Nathan slim was ...dat je hem niet moet onderschatten, Er waren ook beelden van Nathan en Buddy bij elkaar op de kamer.


En er was natuurlijk dat extra beeldmateriaal van Nathan en Mil op een hotelkamer. Het hoeft niet per se, maar normaal deel je die dan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #326 Gepost op: 27-02-2020, 08:25:05 »
Het gaat me niet om het verhaal maar de manier waarop Nathan het vertelt dat mijn reactie was en nog steeds is dat ik niet geloof dat het gespeeld is. (Zo ja dan diepe buiging en applaus voor Nathan die me volledig om de tuin leidt zoals eerder alleen actrice Susan deed in extra beeldmateriaal.)

Wel grappig om te lezen hoe hele constructies van strategisch sturende en manipulerende montage en verhaallijnen vermoed worden terwijl de makers anderzijds ook domme fouten zoals met dat vest en de duidelijk afwijkende laserronde zouden maken en de Mol doodleuk als eerste een kaart zouden laten trekken om de afvaller in het spel te houden. Het ene heel ingewikkeld en geraffineerd, het andere kinderlijk eenvoudig. Ik weet niet wat ik er wel en niet van moet geloven.

Vandaar dat ik me maar gewoon ouderwets vooral op mogelijke molacties blijf richten. En die zie ik het meest bij Rob. :D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #327 Gepost op: 27-02-2020, 09:02:28 »
Wel grappig om te lezen hoe hele constructies van strategisch sturende en manipulerende montage en verhaallijnen vermoed worden terwijl de makers anderzijds ook domme fouten zoals met dat vest en de duidelijk afwijkende laserronde zouden maken en de Mol doodleuk als eerste een kaart zouden laten trekken om de afvaller in het spel te houden. Het ene heel ingewikkeld en geraffineerd, het andere kinderlijk eenvoudig. Ik weet niet wat ik er wel en niet van moet geloven.
Precies ::jaja::

Gisteravond de analyse van mollevisie gekeken en hij start zijn video over deze complottheorieën.

Het bondje tussen Nathan en Rob is duidelijk over en dat kan prima verklaard worden door dit extra beeldmateriaal uit te zenden we hebben immers ook gezien hoe de bondjes ontstaan zijn. Evenals het allemansvriend gedrag van Rob.

Daarbij is er door een deel van de molloten vaak geklaagd over teveel bondjesgedoe in de afleveringen. Een ander deel van de fans wil juist wel graag bondjesgedoe zien. Prima oplossing om hier extra beeldmateriaal voor te gebruiken. Voor zover ik weet en zie op insta van Rick is de montage van alle afleveringen klaar voordat de eerste aflevering wordt uitgezonden. De verhaallijn wat men wil laten zien is dan allang duidelijk.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #328 Gepost op: 27-02-2020, 10:27:52 »
Ik snap niet dat de meeste Nathan tunnelaars dit zo'n belangrijk puntje lijken te vinden. Ook als Nathan zich echt genaaid voelde kan ie nog prima de mol zijn. Maar goed, do you.

Om deze hele discussie te omzeilen focussen de niet-Nathan verdenkers heel sneaky op de lichaamstaal. (I see you, Heinz)  :P



Nathan torenhoog in de app nu, trouwens. Bijna 1/3 van Nederland verdenkt hem nu.   ::fluit::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #329 Gepost op: 27-02-2020, 10:31:16 »
Nathan torenhoog in de app nu, trouwens. Bijna 1/3 van Nederland verdenkt hem nu.   ::fluit::
Na het weekend heeft RTL Boulevard vast een grote Rob of Leonie hint.  ;D
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #330 Gepost op: 27-02-2020, 10:32:39 »
Ik snap niet dat de meeste Nathan tunnelaars dit zo'n belangrijk puntje lijken te vinden. Ook als Nathan zich echt genaaid voelde kan ie nog prima de mol zijn. Maar goed, do you.

Om deze hele discussie te omzeilen focussen de niet-Nathan verdenkers heel sneaky op de lichaamstaal. (I see you, Heinz)  :P

Ik denk dat de Mol zich minder snel echt genaaid voelt dan een kandidaat omdat ie zijn eigen rol van bedrieger ook dondersgoed kan relativeren. Rob zie ik relativeren. Maar ja, ik heb ook weleens van het begrip tunnelvisie gehoord. ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #331 Gepost op: 27-02-2020, 10:43:23 »
Ik denk dat de Mol zich minder snel echt genaaid voelt dan een kandidaat omdat ie zijn eigen rol van bedrieger ook dondersgoed kan relativeren. Rob zie ik relativeren. Maar ja, ik heb ook weleens van het begrip tunnelvisie gehoord. ;)

Dat is precies wat ik ook zie. Nathan is echt pissig, terwijl Rob relativeert. Stel dat Nathan de Mol is, dan acteert hij hier echt heel knap.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #332 Gepost op: 27-02-2020, 11:02:06 »
Na het weekend heeft RTL Boulevard vast een grote Rob of Leonie hint.  ;D
::rofl:: dacht ik ook al ja. Hoeven wij ons alleen nog maar op de 2 Boulevard molletjes te focussen  ::oordoppen::  :P

Ik denk dat de Mol zich minder snel echt genaaid voelt dan een kandidaat omdat ie zijn eigen rol van bedrieger ook dondersgoed kan relativeren. Rob zie ik relativeren. Maar ja, ik heb ook weleens van het begrip tunnelvisie gehoord. ;)
::rofl:: ja ik vond Nathan hier ook kandidaats, niet alleen qua lichaamstaal (maar vind ook(?) dat dat leidend zou moeten zijn, als je niet zeker weet wat iemand zou doen in zo'n situatie). Ik verdacht Nathan al minder dus kan ook bias zijn idd. Dat is ook een deel van de lol, vind ik. Dat je niet weet of je jezelf voor de gek aan het houden bent.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #333 Gepost op: 27-02-2020, 13:23:43 »
Precies ::jaja::
Het bondje tussen Nathan en Rob is duidelijk over en dat kan prima verklaard worden door dit extra beeldmateriaal uit te zenden we hebben immers ook gezien hoe de bondjes ontstaan zijn. Evenals het allemansvriend gedrag van Rob.

Ik kies voor nu Nathan als Mol, maar Rob sluit ik absoluut niet uit. Maar dat hengelen naar bondjes... Is dat wel molllengedrag? Zet je jezelf niet te kijk? Andere kandidaten in hun bondje bijv. : "Rob zei dit... en dat.."  ??? Jullie ervaren mening?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #334 Gepost op: 27-02-2020, 13:50:01 »
Maar dat hengelen naar bondjes... Is dat wel molllengedrag?

Een Mol heeft uiteraard geen bondjes nodig. Maar als je als enige niet of nauwelijks interesse toont in bondjes, dan isoleer je jezelf en dat gaat opvallen. Om zo lang mogelijk niet ontdekt te worden is het dus noodzakelijk dat een Mol wel bondjes aangaat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #335 Gepost op: 27-02-2020, 13:54:13 »
Een Mol heeft uiteraard geen bondjes nodig. Maar als je als enige niet of nauwelijks interesse toont in bondjes, dan isoleer je jezelf en dat gaat opvallen. Om zo lang mogelijk niet ontdekt te worden is het dus noodzakelijk dat een Mol wel bondjes aangaat.
Uiteraard, maar met Jean et Alleman? Met alle andere kandidaten lopen leuren? Dat je bondgenoot zich ergert?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2020, 13:56:58 door Mosquito »
'Ook een fijne dag verder...’

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #336 Gepost op: 27-02-2020, 14:34:15 »

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #337 Gepost op: 27-02-2020, 14:42:21 »
Zooo!! Buddy is echt grumpy!  ::oink::
Hij heeft écht geen behoefte om deel te nemen aan het gesprek.

Met het beeld uit de aflevering eraan voorafgaand (waar Buddy aan z’n hals krabt) waarvan we weten dat het nep is én deze extra beelden willen ze volgens mij toch Buddy verdacht neerzetten.
Ik vraag me alleen maar af: kán dit nog Mols zijn?

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #338 Gepost op: 27-02-2020, 14:47:17 »
Mooi die uitspraak van Rob op het einde, "maar wel vet, echt vet". Nou dat slaat in ieder geval niet op Leonie, Buddy of Nathan. Wie gebruikt er vet bij het koken?? ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2020, 15:03:58 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #339 Gepost op: 27-02-2020, 14:50:07 »
Dit gebaar. Twee keer tien op z'n Chinees, toch?