Ik vind het argument dat het koppeltje net als in de serie een overvaller + gegijzelde moet zijn trouwens niet zo sterk. Er zit een cupido in het spel en die heeft geen idee van de verschillende rollen .
En ja, ik nam mede initiatief om voor LdH te gaan omdat ik zn beweringen echt niet te volgen vond. Knip.
En kijkende naar de stemming waren heel veel mensen het met me eens en die heb ik niet hard zien protesteren.
Je begrijpt me verkeerd ben ik bang. Ik heb het hier niet over het koppeltje van Cupido, maar over een mogelijke hint / verwijzing naar de serie. Daarin was één persoon overvaller en één persoon gegijzelde. Als Bjorn gegijzelde was, zou Lucy dus overvaller moeten zijn.
@Frank als de hint zou zijn dat Bjorn en ik verliefd waren net als in de serie met een overvaller en een gegijzelde zou het toch van mij als overvaller heel dom zijn om Bjorn te doden? Dan kan ik beter iedereen in de waan laten dat we misschien een Cupido koppeltje zijn zodat die andere theorie niet sterker wordt toch? Ik weet verder ook niet waar dat stukje in t verhaal op slaat maar ik heb de serie verder ook niet gezien. Lijkt me trouwens ook gek dat je de serie gezien moet hebben om de hints te snappen?
Verder snap ik echt wel dat je me verdacht vindt, omdat ik niet op MB heb gestemd en wel op LdH maar er zijn ook superveel mensen die wel op MB en ook op LdH gestemd hebben dus stemmen op LdH is toch ook weer niet zo heel raar?
Klopt, maar het geval was dat de aandacht juist ontzettend gericht was op dat jij en Bjorn het cupido-koppeltje zouden zijn. Toen dat niet zo bleek te zijn, stopte ineens de hele discussie
dus uiteindelijk dacht niemand er meer aan dat je evt. een overvaller zou kunnen zijn vanwege die hint. Bijna niemand had het over die mogelijke hint.
En klopt ook, maar jij was één van de drie personen die LdH verdacht probeerden te maken, die andere 11 hebben amper wat toegevoegd in de hele discussie, die stemden waarschijnlijk op LdH vanwege de argumenten die o.a. jij noemde en die achteraf dus onzin bleken.
Ik vind ook dat Frank erg zijn best doet
Los van dat ie het mis heeft maar dat had ik zelf gisteren ook
Het lijkt me ook niet dat overvallers als eerste een verkeerde naam noemen.
Dat je dit nu denkt betekent dus dat de overvallers waarschijnlijk ook zo denken, en dan misschien juist als eerste met namen komen.
Daarnaast vertrouw ik Jacco ook nog steeds niet. Heb gisteren al uitgelegd waarom en nu komt hij weer ineens met een random bericht.