@Dennis, allemaal leuk en aardig dat je op de hints van Jacco reageert, maar waarom negeer je tot twee keer toe mij mijn vragen over jouw stemgedrag die een paar posts erboven staan? Ik ben ook benieuwd naar jouw beweegredenen.
Leuk dat je mij aanvalt op mijn zogenaamde random stemgedrag (ja de eerste keer was redelijk random, eens), maar als je zegt Lawliet ook te verdenken, waarom zeg je dan niet waarom als ik daarnaar vraag? En bovendien vroeg ik je waarom je op LDH hebt gestemd terwijl je zegt Lawliet ook te verdenken, daar heb ik ook geen antwoord op gekregen.
Ik vind het wel typisch iets voor een overvaller om te zeggen dat ik de focus verleg en dat dan te gebruiken om de discussie weer terug naar mijn kant te doen draaien terwijl ik mijn reactie wel onderbouw.
En @Lawliet, ik zou van jou graag horen waarom je Frank verdenkt (wat daarvoor je onderbouwing is) waarom je op hem gestemd hebt. Want veel meer dan wat losse random en leuk aangeklede posts heb je op dit moment ook nog niet bijgedragen aan de discussie.
Ik verleg de focus niet. Ik geloof dat ik duidelijk aangeef waar mijn post vandaan komt en waar mijn stem vandaan komt. Als jij in je bericht zegt: ik verdenk Lawliet ook, is het toch logisch dat ik vraag waarom dan? Dat jij ineens zo focust op het random stemmen van mij vind ik vreemd... want als jij hem verdenkt, waarom heb je daar dan niet naar gestemd en wel op LDH?
Ik denk dat ik deze even heb gemist in de brei aan berichten. Maar sure. Ik heb de eerste keer op een random iemand gestemd (jou toevallig, had ook iemand anders kunnen zijn), niet om buiten de discussie te blijven maar om te kijken wat er in de stemming zou gebeuren.
De tweede keer heb ik twee duidelijke stemopties uitgesproken (Hautoa, die anders 3 stemmen zou hebben of Lawliet) en ben ik uiteindelijk voor Lawliet gegaan met een duidelijke onderbouwing die zo te zien Frank en ook Mollenmania ook kunnen beamen. Terwijl iedereen (en waarschijnlijk ook een paar overvallers) de polonaise achter LDH aan zijn gelopen, heb ik mijn eigen plan getrokken op zoek naar informatie. Bovendien heb ik een LDH nooit verdacht gevonden.
Ik ben het daarin wel eens met wat B&W zegt dat dat wat MrChipie in ronde 1 was, LDH nu in ronde 2 was.
Mijn topverdachten: D*N en Lawliet
Vertrouwling: eigenlijk niemand om eerlijk te zijn. Vind ik te vroeg in het spel om te zeggen
Edit: oh ik ben ook je hoofdverdachte