Ik vind het namelijk een beetje vreemd dat Swifty aan lijkt te sturen op een soort van zelfmoord/zelfbescherming door telkens de theorie van de verwisselde geld/kluis/uitkijk aan te halen. Daar moet toch iets in zitten:
opties:
- beide zijn slecht en op deze manier probeert Swifty haarzelf of Vermoljoen vertrouwen te laten krijgen voor de rest van het spel
- Swifty is zelf slecht en hoopt door aan te sturen op zelfmoord te bereiken dat ze juist niet gelyncht wordt
- Swifty is goed en denkt/weet dat Vermoljoen slecht is en wil zo dus zorgen dat Vermoljoen het spel verlaat
- mis ik nog iets?
Nah, telkens... gisteren 1x gezegd dat het een goeie theorie is, en vandaag aangehaald omdat het vergeten leek te worden.
We zijn niet beiden slecht. Vermoljoen heeft beide keren op mij gestemd om mij te lynchen. Als we beiden slecht zijn was er geen enkele reden voor hem om dat te doen.
Ik weet niet zeker of hij slecht is, ik denk het wel. Maar ik moet wel even eerlijk zeggen dat ik mogelijk verbitterd ben vanwege zijn 2 stemmen op mij.
Ik haal nog even deze post van Spacy aan:
Heb ook een druk weekend; even snel mijn twee centen.
Ik vind de Kaaasje Theorie erg sterk, die wijst dan naar Swifty of Vermoljoen toch? Van die twee verdenk ik Vermoljoen het meest, maar - heel cru - als we Swifty eruit gooien levert dat meer info op uit de eerste stemming.
Dat laatste geldt ook voor mrchipie. Kent iemand hem van buiten dit forumspel om, is hij daar ook zo enthousiast? Ik vind hem gewoon moeilijk te peilen.
Verder ben ik het met D*N eens dat Tim waarschijnlijk is weggestemd omdat het ons weinig info oplevert.
Ik denk dus dat Vermoljoen overvaller is. Maar ik kan er mee leven dat jullie mij lynchen, als je denkt dat dat meer info oplevert. Take one for the team.