Okay fair point, niet altijd slechte adviezen dus .
Aan de andere kant zegt bijna zeker de helft van de mensen hier niet vantevoren op wie hij gaat stemmen, dus of je weet of iemand écht in gevaar is. Molduck was vorige ronde volgens mij überhaupt niet genoemd en had wel opeens 4 stemmen.
Ik had molduck duidelijk genoemd.
Maar ik vergeef het je, want again er wordt zoveel gepost dat dingen verloren gaan. Zoals de_witte die pas na de derde keer dat er gezegd wordt dat de overvallers toch zelf al weten wie het slachtoffer was en wij dat dus allemaal niet weten. Dat had ik 3 pagina's eerder ook al gezegd. (geen verwijt hoor de_witte, gewoon om aan te tonen dat er dingen verloren gaan door de 8 miljoen posts).
Feit is in ieder geval dat de overvallers momenteel meer info hebben dan wij, maar for some reason vinden sommigen het nog altijd een slecht idee om deze info te delen.
En trouwens over molduck gesproken... ze postte gisteren vlak voor de deadline nog iets van
"eens kijken wat ik ga stemmen" en intussen weten we dat ze niet gestemd heeft. Zou het kunnen dat ze na die post een pm tegen kwam van Convans of mitchkox met de melding "Hey deze persoon is door de overvallers afgemaakt, wil jij hem/haar redden?", ze zich daarmee bezig gehouden heeft en vervolgens de deadline om was om een stem in te sturen? Dat molduck dus de dokter is??
Of is dat te ver gezocht? Ik vind het gewoon raar te verklaren dat je 8 minuten voor de deadline post van "ik ga maar eens stemmen" en vervolgens niet stemt.