Auteur Topic: [CL] Dag 4: Zware tijden  (gelezen 46025 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #140 Gepost op: 27-01-2020, 08:06:47 »
Okay fair point, niet altijd slechte adviezen dus ;D.

Aan de andere kant zegt bijna zeker de helft van de mensen hier niet vantevoren op wie hij gaat stemmen, dus of je weet of iemand écht in gevaar is. Molduck was vorige ronde volgens mij überhaupt niet genoemd en had wel opeens 4 stemmen.
Ik had molduck duidelijk genoemd.
Maar ik vergeef het je, want again er wordt zoveel gepost dat dingen verloren gaan. Zoals de_witte die pas na de derde keer dat er gezegd wordt dat de overvallers toch zelf al weten wie het slachtoffer was en wij dat dus allemaal niet weten. Dat had ik 3 pagina's eerder ook al gezegd. (geen verwijt hoor de_witte, gewoon om aan te tonen dat er dingen verloren gaan door de 8 miljoen posts).

Feit is in ieder geval dat de overvallers momenteel meer info hebben dan wij, maar for some reason vinden sommigen het nog altijd een slecht idee om deze info te delen.

En trouwens over molduck gesproken... ze postte gisteren vlak voor de deadline nog iets van "eens kijken wat ik ga stemmen" en intussen weten we dat ze niet gestemd heeft. Zou het kunnen dat ze na die post een pm tegen kwam van Convans of mitchkox met de melding "Hey deze persoon is door de overvallers afgemaakt, wil jij hem/haar redden?", ze zich daarmee bezig gehouden heeft en vervolgens de deadline om was om een stem in te sturen? Dat molduck dus de dokter is??

Of is dat te ver gezocht? Ik vind het gewoon raar te verklaren dat je 8 minuten voor de deadline post van "ik ga maar eens stemmen" en vervolgens niet stemt.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 27-01-2020, 08:13:24 »
Well,

Ik heb vooral even gewacht met delen om naar de reacties van iedereen te kijken. Daar kan nog meer uit gehaald worden. En ik weet niet of het heel verstandig is, maar uiteindelijk winnen alle gegijzelden toch als we alle overvallers weg kunnen spelen.... waarschijnlijk ben ik snel dood, maargoed. Ik heb het er voor over.

Dus bij dezen, ik ben de dokter  ::zwaai::
Frankje Lapi

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #142 Gepost op: 27-01-2020, 08:31:25 »
En wie heb je dan gered?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #143 Gepost op: 27-01-2020, 08:46:49 »
Goed verhaal Frank, hier hebben we wat aan ;D :-*

Dus je hebt jezelf gered?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 27-01-2020, 08:47:43 »
Nee honey, ik heb Mollenmania gered.
Frankje Lapi

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 27-01-2020, 08:50:04 »
Aaah ja dat snap ik dan weer wel ::ok::

Mollenmania dood is interessant tho, dat kan twee dingen betekenen: of hij zat te goed met zijn verdenkingen, of juist helemaal niet

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #146 Gepost op: 27-01-2020, 08:53:38 »
Miek1999 - Kan me nog herinneren hoe fanatiek ze was in het weerwolvenspel met widmonline. Ze was de aanstichter dat D*N dag 1 gelyncht werd, hij was een ghost. Nu heeft ze al 3 keer met een groep meegestemd en doet niet mee aan discussie.

Klopt, heb je helemaal gelijk in, ik vind mezelf ook out of character :P. De reden dat ik nu minder actief ben is simpel, ten eerste vind ik het met zoveel deelnemers en gespam lastig om het overzicht te houden en ten tweede heb ik vandaag een tentamen dat voor 90% telt, dus ik vind het belangrijker om mijn aandacht daarop te richten. Ik lees mee, alleen heb ik nu gewoon geen tijd om heel actief mee te discussiëren.
I will follow my inner gold

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 27-01-2020, 08:55:13 »
Aaah ja dat snap ik dan weer wel ::ok::

Mollenmania dood is interessant tho, dat kan twee dingen betekenen: of hij zat te goed met zijn verdenkingen, of juist helemaal niet
Precies  ::ok::
Frankje Lapi

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 27-01-2020, 09:12:17 »
Mollenmania stemde de eerste keer op LdH, vervolgens op Hautoa en de derde keer op Swifty.
Qua stemmen zat hij dus niet zo heel goed
Of hij qua andere verdenkingen goed zat.... geen idee. Daarvoor moeten we denk ik vooral dag 3 teruglezen
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 27-01-2020, 09:17:32 »
Ik denk dat we vooral naar gisteren moeten kijken  ;)
Frankje Lapi

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 27-01-2020, 09:19:39 »
::)

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 27-01-2020, 09:20:30 »
dag 3 is toch gisteren? (ok... en eergisteren)
Wit is ook een kleur!

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 27-01-2020, 09:21:27 »
Hij bedoelt dat Mollenmania mij gisteren finaal aan het fileren was om de woorden van DC te quoten :)

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 27-01-2020, 09:26:50 »
ik was nog aan het teruglezen. De drie belangrijkste dingen die ik eruithaal:

- Op zaterdag gaat MM vooral tegen Focus
- Op zondag gaat MM vooral tegen Lucy (en haar connectie met Dennis)
- Lama geeft op zondag aan het eens te zijn met MM w.b.t. Lucy, en later doet Frank datzelfde

tot zover (een samenvatting van) de feiten... nu eens bedenken wat ik daarvan vind...
« Laatst bewerkt op: 27-01-2020, 09:41:28 door de_witte »
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 27-01-2020, 09:43:05 »
Interessant Frank... vooral omdat...

IK DE DOKTER BEN!

Nee grapje, ik ben het niet. Goed gedaan om wat te wachten inderdaad ivm de reacties en de info die we daar uit kunnen halen. En fijn dat we in ieder geval 2 mensen kunnen uitsluiten. Dank ook de_witte voor de feiten. Ik vind dit toch wel heel interessant, hoor... ::vergroot::

Oh en molduck was dus geen dokter, maar heeft gewoon niet gestemd. Is dit nog verdacht of niet echt?

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 27-01-2020, 09:53:29 »
geen idee of ik dat niet-stemmen verdacht vind

Focus stemde ook niet: gaf aan de verkeerde deadline in haar hoofd te hebben
Jann stemde ook niet: geen idee met welke reden
Molduck stemde dus niet: gaf wel 10 minuten voor de deadline aan te gaan stemmen
Wit is ook een kleur!

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #156 Gepost op: 27-01-2020, 09:58:41 »
Aight, goed bezig, dokter Frankenstein! Jou verdacht ik niet, maar Mollenmaniak stond wel op m'n twijfellijst, dus hier hebben we erg veel aan! En dat de overvallers hem als een bedreiging zien, blijkbaar.

Succes, Miek!  ::ok::

@Robbie: het gedrag van Molduck is in elk geval vreemd te noemen...

@B&W: we weten dat er hints in zitten, dus we mogen daar best mee bezig zijn, vind ik. De grootste hints tot nu toe zijn nog steeds niet weerlegd (naar Lucy, de_witte, Molduck en Vermoljoen).
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 27-01-2020, 10:03:41 »
de hint naar mij was toch dat ik niet kon slapen zonder teddybeer? Als ik dus van tevoren wist dat ik ergens zou gaan moeten slapen zou ik mijn teddybeer dus mee hebben genomen  ::tandpastasmiley::

Is ook al een paar keer genoemd op de dag dat die hint kwam geloof ik...

Aan de andere kant denk ik dat alleen hints niet genoeg zijn om op iemand te stemmen. Ik zoek het liever in dingen die hier gezegd worden
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #158 Gepost op: 27-01-2020, 10:04:42 »
oke dus frank en mollenmania zijn te vertrouwen dat is mooi alleen denk dat hun nu door de wolven worden gelyncht aangezien wij nu weten dat hun geen wolf zijn
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 27-01-2020, 10:13:41 »
Dat zou goed kunnen ja maar gelukkig duurt dat nog zeker 2 nachten zoals Robbie al aangaf ;)

Bovendien als de wolven Frank vermoorden weten ze zeker dat ze de ziener niet vermoorden dus of ze dat willen...