Auteur Topic: [CL] Dag 4: Zware tijden  (gelezen 46099 keer)

Offline Brtdm

• Global Moderator
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #80 Gepost op: 26-01-2020, 22:29:09 »
Ik heb echt het idee dat er een aantal overvallers aan het sturen zijn @Brtdm

Het is te opvallend hoe dat het elke keer zo gaat van: zullen we op die stemmen?

Zo geef je toch de wolven alle ruimte?

Ja, dat klopt wel. Misschien vergeten we soms dat de wolven in de meerderheid zijn. (zij zijn met 5 en wij staan individueel in het spel) Maar na een x aantal dagen zou je dan wel patronen moeten zien wie steeds weer de verkeerde verdenkingen aanstuurt, toch?

En de dokter kan zichzelf wel bekend maken, maar hoe moeten wij dat geloven? Als hij een naam noemt van wie hij heeft gered, ben ik nog niet echt overtuigd.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 22:31:41 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 26-01-2020, 22:30:27 »
Overigens, de rol van de dokter is uitgespeeld, dus deze persoon kan zichzelf nu volledig vrijpleiten als die het wil.

edit: oh ja wat Robbie zegt ;D
Great minds...  8)

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #82 Gepost op: 26-01-2020, 22:31:09 »
Nogmaals mrchippie, waarom is de witte verdacht? Dit is de derde keer dat ik het vraag
door de vele berichten heb ik niet gezien dat je het vroeg.
heb dit ook meerdere keren gezegd dus denk dat je een beetje moet leren opletten,
ik vindt hem verdacht omdat hij elke keer als hij een verdenking krijgt zegt oh ja ik verdenk jou ook, vorige dag ging hij ook mensen verdacht maken terwijl ze niet verdacht zijn om op een ander te stemmen en ik vind dat zijn berichten grote deels niet zo veel nut hebben.
zo blij?
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #83 Gepost op: 26-01-2020, 22:32:23 »
Wie........ is....................... de dokter? ::vergroot::

Het is officieel wel verboden om je rol door te geven, maar ik weet niet hoe streng dat geldt?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 22:34:13 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 26-01-2020, 22:33:48 »
in principe kan iedereen zeggen oh ik ben de dokter he
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #85 Gepost op: 26-01-2020, 22:34:46 »
in principe kan iedereen zeggen oh ik ben de dokter he
Maar dat is toch niet logisch om te zeggen als je het niet bent? Wat heb je eraan?
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #86 Gepost op: 26-01-2020, 22:34:56 »
True maar wel interessant wie dat gaan zeggen dan ::vergroot::

Nou MV dan ben je dus geen wolf als je een dokter bent ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #87 Gepost op: 26-01-2020, 22:35:12 »
Een overvaller kan het doen, maar als er straks twee mensen beweren de dokter te zijn, dan weten we dat we één niet kunnen vertrouwen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #88 Gepost op: 26-01-2020, 22:35:52 »

Het is officieel wel verboden om je rol door te geven, maar ik weet niet hoe streng dat geldt?
Alleen buiten dit topic toch dacht ik? Anders kan een ziener ook nooit een actie komen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 26-01-2020, 22:36:06 »
door de vele berichten heb ik niet gezien dat je het vroeg.
heb dit ook meerdere keren gezegd dus denk dat je een beetje moet leren opletten,
ik vindt hem verdacht omdat hij elke keer als hij een verdenking krijgt zegt oh ja ik verdenk jou ook, vorige dag ging hij ook mensen verdacht maken terwijl ze niet verdacht zijn om op een ander te stemmen en ik vind dat zijn berichten grote deels niet zo veel nut hebben.
zo blij?

zucht......
Gelukkig zijn er veel mensen die vinden dat mijn berichten wel nut hebben, verdenk ik ook mensen die mij niet verdacht hebben en heb ik eerlijk geantwoord op de vraag wie ik verdacht vind (en dat waren er inderdaad veel en lang niet alle hoofdverdachten van dat moment)
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #90 Gepost op: 26-01-2020, 22:36:50 »
Een overvaller kan het doen, maar als er straks twee mensen beweren de dokter te zijn, dan weten we dat we één niet kunnen vertrouwen.
Ja dus als wolf is het dom om de dokter te claimen, dus als iemand de dokter claimt kunnen we er vanuit gaan dat dit écht de dokter is ::jaja::.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #91 Gepost op: 26-01-2020, 22:37:49 »
Zoveel focus op de dt fout ::rofl::

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #92 Gepost op: 26-01-2020, 22:38:18 »
Alweer :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 26-01-2020, 22:40:51 »
zucht......
Gelukkig zijn er veel mensen die vinden dat mijn berichten wel nut hebben, verdenk ik ook mensen die mij niet verdacht hebben en heb ik eerlijk geantwoord op de vraag wie ik verdacht vind (en dat waren er inderdaad veel en lang niet alle hoofdverdachten van dat moment)
ik verdenk ook mensen die ook niet iedereen verdenkt hoor no stress maar je doet altijd zo raar als mensen je verdenken en dat vind ik gewoon raar ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 26-01-2020, 22:41:20 »
Ik zou als dokter eerst maar eens pm contact zoeken met degene die je gered hebt. Jezelf bekend maken hoeft niet, tenzij je verdacht wordt en je jezelf wil verdedigen, maar anders zou ik het gewoon voor je houden. Wolven hebben er wat aan, want die kunnen dan iemand strepen die geen ziener is.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #95 Gepost op: 26-01-2020, 22:41:43 »
Stel overvaller zegt 'ik ben de dokter' en ik heb [gegijzelde] gered:
- wolven vermoorden de volgende ronde dezelfde gegijzelde --> wij denken dat overvaller inderdaad dokter is.

Stel overvaller zegt 'ik ben de dokter' en ik heb [overvaller] gered: (erg onaannemelijk)
- wij geloven dit en vertrouwen beide
- wij willen een rol controleren en komen er direct achter dat overvaller liegt

Stel dokter zegt 'ik ben de dokter' en ik heb [gegijzelde] gered:
-wij geloven dit en gegijzelde wordt vermoord door de wolven, want betrouwbaar persoon
- wij willen een rol controleren en komen erachter dat we een onschuldig persoon hebben vermoord, en wolven hebben de ander vermoord.

Ik zie weinig voordelen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 26-01-2020, 22:42:57 »
ik verdenk ook mensen die ook niet iedereen verdenkt hoor no stress maar je doet altijd zo raar als mensen je verdenken en dat vind ik gewoon raar ::hug::

dan zal het je vast niet verbazen dat ik je nu extra verdenk omdat je raar doet nu ik je (weer) verdenk  ::bravo::
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 26-01-2020, 22:46:10 »
Ja als meerdere mensen claimen dokter te zijn is dat natuurlijk extreem verdacht en gaan we iedereen die claimt dokter te zijn wegstemmen.

Vandaar dat overvallers (zal het proberen te noemen zoals het in dit verhaal is, ipv wolven  :-[) dat niet zullen doen en voor gegijzelden is het ook niet slim dat te doen want daar help je je mede gegijzelden totaal niet mee vooruit en dan draag je bij aan je eigen ondergang.

Maar goed als we nu hier nog vijf  pagina’s bij vol gaan spammen gaat de dokter het waarschijnlijk in de jungle aan berichten niet meer zien dat er opgeroepen is om zich bekend te maken...

Offline mrchipie

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 26-01-2020, 22:47:20 »
dan zal het je vast niet verbazen dat ik je nu extra verdenk omdat je raar doet nu ik je (weer) verdenk  ::bravo::
nou dat komt vooral door meneertje focus en jij die opeens uit het niks mij bashen maar prima ik geef alleen maar aan wie ik verdenk en jij wordt meer verdacht dan alleen mij en wat je doet is precies waarom ik je verdenk ook
Zegt mijn vraag niet gezien te hebben door de vele berichten > Ik moet volgens hem maar een beetje leren opletten

Mrchippie ik ga je bijdrage rustig en grondig lezen om te zien of dit wel klopt wat je zegt   ::vergroot::
ik jou bijdrage ook, als die er teminste is inplaats van af en toe een paar zinnen waar je meegaat met mensen wat je nu trouwens minder doet dan eerst misschien omdat mensen het hebben gezegd en dus je strategie hebt veranderd? idk vindt het vooral erg raar dat je opeens weer vol mij gaat bashen uit het niks
chipsverslaafde <3

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #99 Gepost op: 26-01-2020, 22:48:54 »
Ik zou als dokter eerst maar eens pm contact zoeken met degene die je gered hebt. Jezelf bekend maken hoeft niet, tenzij je verdacht wordt en je jezelf wil verdedigen, maar anders zou ik het gewoon voor je houden. Wolven hebben er wat aan, want die kunnen dan iemand strepen die geen ziener is.
Geef je altijd slechte adviezen of ben je gewoon een overvaller?  ::)