Auteur Topic: [CL] Dag 4: Zware tijden  (gelezen 46047 keer)

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #160 Gepost op: 27-01-2020, 10:14:34 »
indd thanks alvast voor de opoffering dan frankie ::bravo::

maar wat zou een ziener stemmen stel je ziet die is een wolf zou je dan gelijk op hem stemmen ?
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #161 Gepost op: 27-01-2020, 10:17:19 »
Oké, dit is toch wel goed om te weten, want ik zat er al aan te denken om vandaag op mollenmania te gaan stemmen. Dat plan gaat niet door nu. En bij Frank heb ik ook altijd lichte twijfels gehad.

Dan nu de vraag waarom de overvallers mollenmania eruit wilden stemmen. Andere tactiek dan de vorige dagen. Al bleken zijn stemmen ook niet helemaal juist te zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #162 Gepost op: 27-01-2020, 10:18:35 »
Dat ligt eraan hoe en wat natuurlijk. Als het iemand is die niet verdacht wordt of zelfs vertrouwd moet je even drie keer nadenken voor je dat doet want dat valt op. Maar als het iemand is op wie meer mensen mogelijk gaan stemmen is dat wel zo handig ja. Wat een ziener ook kan doen is subtiel proberen de verdenking op diegene te laten komen maar dat is erg tricky en moeilijk
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 27-01-2020, 10:20:19 »
Oké, dit is toch wel goed om te weten, want ik zat er al aan te denken om vandaag op mollenmania te gaan stemmen. Dat plan gaat niet door nu. En bij Frank heb ik ook altijd lichte twijfels gehad.

Dan nu de vraag waarom de overvallers mollenmania eruit wilden stemmen. Andere tactiek dan de vorige dagen. Al bleken zijn stemmen ook niet helemaal juist te zijn.

Persoonlijk denk ik dat ze op iemand gestemd hebben met duidelijke (foute) verdachten. Maar dat haal ik oa uit het feit dat ik van mezelf weet dat ik onschuldig ben, dus ik snap heel goed dat niet iedereen het daarmee eens zal zijn. Maar het zou wel slim zijn om dat te doen, om zo als wolven nog een ronde buiten schot te blijven

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #164 Gepost op: 27-01-2020, 10:21:22 »
@de_witte: En hoe verklaar je dan die witte wolven in je profielfoto? ::vergroot:: ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #165 Gepost op: 27-01-2020, 10:22:53 »

bij frank af en toe gewoon irritatie aan het begin haha ::bravo::
maar mollenmania vond ik vanaf het begin erg sterk en fantastische theorieen geven daardoor dacht ik al dat hij nooit wolf kon zijn. denk dat hij weg moest vanwege de theorieeen van hem en dat ie misschien in de buurt zat.

is er misschien een connectie tussen de Bjornn, Tim579 en mollenmania? zelfde verdenkingen of theorieen misschien?
chipsverslaafde <3

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 27-01-2020, 10:26:12 »
@de_witte: En hoe verklaar je dan die witte wolven in je profielfoto? ::vergroot:: ;)

ten eerste zijn dat ijsbeertjes en ten tweede heb ik die profielfoto al sinds ik hier lid werd op RN
Wit is ook een kleur!

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 27-01-2020, 10:32:18 »
@B&W: we weten dat er hints in zitten, dus we mogen daar best mee bezig zijn, vind ik. De grootste hints tot nu toe zijn nog steeds niet weerlegd (naar Lucy, de_witte, Molduck en Vermoljoen).
We weten alleen niet hoeveel en hoe goed ze verstopt zitten. Ik zie het dan ook meer als een bijzaak dan een hoofdzaak. Maar het is goed dat er wel naar wordt gezocht ::ok::

Ik vind het wel een openbaring dat we nu weten wie de dokter is en wie hij gered heeft. Ik weet niet of ik er persoonlijk veel aan heb, want Frank en Mollenmania heb ik beiden niet verdacht. Het is tenminste wel goed dat we ergens zeker over kunnen zijn, want dat is tot nu toe nog niet voorgekomen :P

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #168 Gepost op: 27-01-2020, 10:34:45 »
We kunnen de stemming vandaag ook over laten aan Frank en Mollenmania. Dan hebben de overvallers geen invloed op ons.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 27-01-2020, 10:44:28 »
En dan iemand eruit stemmen die zij verdenken?
Wat nou als MM gekozen is omdat hij altijd fout zat?
Wit is ook een kleur!

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 27-01-2020, 10:51:42 »
We kunnen de stemming vandaag ook over laten aan Frank en Mollenmania. Dan hebben de overvallers geen invloed op ons.

Dit vind ik een heel slecht plan ::rofl::

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 27-01-2020, 10:55:58 »
Ja maar dat zullen we nooit zeker weten. Het is óf omdat MM fout zit (wat me sterk lijkt, want hij heeft meerdere verdachten genoemd, daar moet er vast wel één tussen zitten) óf omdat MM goed zat.

En indd, eigenlijk is het heel dom van de overvallers om mij nu te vermoorden want ik ben niet de ziener. Pas in een later stadium is mij vermoorden slim  ;D
Frankje Lapi

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 27-01-2020, 10:58:21 »
Aangezien omgekeerde psychologie bestaat blijf je altijd houden dat allebei mogelijk is. Het zou alleen niet slim zijn van de overvallers om steeds maar mensen te vermoorden die verkeerd zitten, want dan houd je uiteindelijk enkel mensen over die wel goed zitten.

Ik weet ook niet of we verplicht met z’n allen op iemand moeten stemmen, dat haalt de info uit de stemming dus ook weg. We kunnen wel de dingen die MM en Frank zeggen een stuk serieuzer nemen omdat we weten dat er geen overvallersplan achter kan zitten om je te beïnvloeden.

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 27-01-2020, 11:02:58 »
Zo sterk is het niet dat mm fout zou zitten hoor. Er is al gezegd dat hij 2 van de 3 stemmingen sowieso al fout zat, en zoveel verdachten heeft ie nou ook weer niet genoemd. Er zijn maar 5 overvallers op nu 29 mensen hè

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 27-01-2020, 11:05:48 »
Je laatste zin is zeker waar. Wat betreft de eerste... omgekeerde psychologie is zeker mogelijk
MM gaat hard tegen Lucy en daarvoor Focus, twee mensen waar ik op dit moment niet op zou stemmen, dus hopelijk komen Frank en/of MM met theorieën naar andere personen
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 27-01-2020, 11:40:59 »
Ja oké maar omdat jij ze niet verdenkt betekent niet dat ze geen overvaller zijn  ;D

Jacco vind ik ook verdacht, al eerder uitgelegd waarom.
Frankje Lapi

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 27-01-2020, 11:48:57 »
Dat ze geen overvaller kunnen zijn heb ik ook nergens gezegd. Ik ben alleen meer geneigd om op iemand te stemmen die ik verdenk.
Jacco is daar een van dus daarin wil ik wel met je meegaan, al is voor mij op dit moment chipie (weer) hoofdverdachte.

Spacy en DC vind ik erg vaag doen de laatste dagen..... geen idee wat ik daarvan moet vinden
en onze directeur Brtdm vertrouw ik ook niet helemaal, maar dat kan ik nog niet echt onderbouwen, wellicht doordat mijn hoofdverdachte hem als directeur wilde hebben
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 27-01-2020, 11:50:34 »
Ja nouja ik zeg dat we ook even op Mollenmania en zijn ideeën wachten  ::ok::
Frankje Lapi

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 27-01-2020, 11:52:11 »
goed plan, maar ik ben zo ongeveer de hele middag en avond niet thuis, dus ik zal nu vast een stem doen en proberen verder mee te lezen
Wit is ook een kleur!

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #179 Gepost op: 27-01-2020, 12:33:07 »
Hebben jullie een idee wie de overvaller is? Ik heb geen idee  ::rofl::
Als ik het aan het einde van de dag nog niet weet stem ik op Sander, maar misschien word ik nog overgehaald om op iemand te stemmen vandaag. Maar ik heb dus nog geen idee  ::vergroot::