Maar echt
Sowieso vind ik het ontzettend vervelend dat iedereen zijn eigen weg lijkt te gaan, op deze manier komen we er toch nooit? MV, DC en Focus jullie zijn erg goed bezig met overzichten
We moeten wel met een collectieve naam komen want anders gaat het weer mis de volgende stemming. Iedereen die zegt dat hij 'zijn stem al heeft ingestuurd en die waarschijnlijk niet meer gaat wijzigen' zijn nog de grootste idioten, al helemaal als je gegijzelde bent.
Leuk, die collectieve naam elke keer, maar jij zegt persoon A, ik zeg persoon B, een ander zegt weer persoon C, dan neigen we toch allemaal maar te gaan stemmen op A, dan komt er een overvaller die zegt: "nee, laten we gaan voor persoon B", dan zegt er iemand "Oh, ik had eigenlijk persoon A, maar als de meerderheid voor persoon B kiest, dan kies ik ook maar voor B", en dan krijgt persoon B de meeste stemmen, die blijkt dan onschuldig, en hoewel personen A en C ook een aantal stemmen kregen, worden die in de volgende ronde vergeten want dan komt er weer een persoon D.
Ik weet wat je zegt, we moeten nog steeds samenwerken, anders winnen we het spel niet. Maar daarom zeg ik, we kiezen de komende
twee spelrondes voor Jacco en ennasil, en dan maakt het niet uit wie je stemt, dat zeggen we ook niet, maar als één van hen een wolf is gaat hij sowieso in één van de komende rondes het spel uit. Dan hebben de wolven er minder invloed op.
En als nu iemand komt zeggen van "maar ik wil helemaal niet op Jacco of ennasil stemmen", dan bewijst dat nog eens dat een collectieve stem onmogelijk is, óf naar een onschuldig iemand leidt (om de simpele reden dat 1 op de 5 van ons geen collectieve naam wil die van een wolf is).
En als jij of D*N een beter plan heeft, hoor ik het heel graag. Feit blijft dat we de laatste aantal rondes collectief allemaal onschuldige mensen eruit hebben gewerkt, en het aandeel wolven in onze groepen alleen maar groter wordt.