Even een paar dingen over een paar deelnemers.
-Ik verdenk Jacco niet. Ik ga dat lekker heel verdacht verder niet onderbouwen, het enige dat ik kan zeggen is dat ik weet hoe het is om in zijn schoenen te staan en al zijn berichten van "jullie gaan spijt krijgen", kan ik me wel voorstellen als burger. Ik denk dat als je wolf bent je meer gaat inspelen op feiten en die naar je hand gaat zetten. Dus nu heb ik het toch een beetje onderbouwd. Woops.
-Verder, iedereen die Jacco nu in noot aan het verdedigen is, wat als wolf enkel zou helpen om good will te tonen, verdenk ik aanzienlijk minder. Wat daarbij vooral opvallend is, is dat de_witte na aldoor op Jacco te hebben gestemd, nu terugkrabbelt. Wat ik me heel goed kan voorstellen als je burger bent en nu ziet dat iedereen makkelijk meegaat op je hoofdverdachte.
-Vermoljoen's en mrchipie's theorie over Frank is zo mal, dat ik niet kan geloven dat die twee wolfjes zijn.
-Wie ik wel serieus begin te verdenken, en waar ik al eerder op heb gestemd, is belg. Hij maakt berichten alleen maar vanuit een algemene observatie. Dit is er aan de hand --> geen idee hoe we het gaan oplossen. Bovendien is hij nog een van de weinige spelers die de eerste ronde niet op MoleBuster hebben gestemd. En daar zitten hoe dan ook een, twee of drie wolven tussen. Dat kan niet anders.