Als moderator wil ik je erop wijzen dat capslock typen gezien wordt als schreeuwen en dat de sfeer geen goed doet .
Oké even serieus je was van mijn lijstje verdwenen, maar pfoe of je wil heel graag dood of je bent een overvaller .
Jouw reden om Tim niet te verdenken is nou ook niet bepaald een heel goed onderbouwd argument imo. Er zijn nog 5 overvallers, dus als jij het beter weet vertel maar wie het zijn....
dIT IS DUS NIET SCHREEUWERIG!!
Maar goed, ik zal het maar nog een keer zeggen dat ik
belg verdenk omdat hij niks voor zich heeft spreken. Nooit op de juiste persoon gestemd, geen goede onderbouwing voor verdenkingen en hij plaatst inhoudsloze berichten, die alleen laten zien dat hij er wel is, maar de discussie niet verder op gang helpen.
Brtdm, omdat hij zeer makkelijk meegaat in de verkeerde keuzes. Bovendien begin ik steeds meer te denken dat zijn stem op MoleBuster, juist als burgemeester, een stem voor good will is geweest. Zodat hij burgemeester kan blijven.
Kaaasje, omdat er een variatie aan voor- en achtergrond spelers in het wolventeam zal zitten. En hij niet op MoleBuster heeft gestemd.
Robbieazerty, heeft een overzicht aan gedachten reeds geplaatst. Benoemt wel degelijke punten, maar trekt geen eigen conclusies.
Hautoa, wordt genoemd door belg, ook al was het misschien een grapje. Herstel: het was blijkbaar serieus. Dat stuurt Hautoa nu meer naar groen.
MV, Miek1999, Jann, B&W en SanderFMC, heb ik niet echt onderzocht, dus voor hen heb ik geen onderbouwing waarom ze het wel of niet kunnen zijn.
Vermoljoen, zijn malle theorie dat Frank niet de dokter is. Ik zie niet in waarom je dat als wolf zou durven aan te kaarten.
Dikke Controleur zie ik nu als burger, aan de ene kant omdat hij zoveel moeite lijkt te doen met steeds conclusies trekken en dergelijken. Aan de andere kant omdat hij gisteren op belg heeft gestemd, omdat hij dacht dat ik de ziener was.
Linus, Pinus, ik weet hoe hij normaliter een WvW speelt als hij burger is. Nou is dit voor hem een onbekende groep, dus hij kan niet straal verdenkingen naar iedereen opgooien. Maar zijn tactiek van wolven speuren door willekeurig een slachtoffer, in dit geval Jacco, te pakken, die kan ik volgen. En daarbij zou hij NOOIT toestemmen Focus eruit te lunchen, zo vroeg in het spel.
TimvDons wordt te makkelijk verdacht gemaakt zonder een grondige reden. En ik geloof dat de wolven (althans mijn verdachten) hier te makkelijk in meegaan zonder nuance aan te brengen.