Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping  (gelezen 25300 keer)

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #80 Gepost op: 14-03-2020, 21:57:25 »
Maar help?!
Na de zomer?
En januari weer?
Oppassen voor overkill?
Of voortaan altijd in september start nieuw seizoen?

 ::oink::  ::oink::  ::oink::
Ben jij de mol?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #81 Gepost op: 14-03-2020, 21:57:35 »
De hug tussen Rob en Nathan was het hoogtepunt van deze ontknoping. 

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #82 Gepost op: 14-03-2020, 21:57:38 »
::oink:: zou dit misschien een all-star editie kunnen zijn? En dan in januari een gewoon seizoen?

een seizoen met de eerste afvallers van de afgelopen seizoenen (zul je zien dat Ron dan weer als eerste afvalt)
Wit is ook een kleur!

Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #83 Gepost op: 14-03-2020, 21:57:52 »
extra seizoen is DE twist van dit seizoen  ::oink::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #84 Gepost op: 14-03-2020, 21:58:12 »
Toch wel fijn (nou ja, de reden is wat minder natuurlijk) dat deze aflevering zonder publiek was..... We hebben veel meer kunnen zien dan afgelopen jaren

Ja, vind ik ook. Maar ik mis de opdtacht met het theeservies?  ???

Wel tof dat er een nieuw seizoen komt, hopelijk is dat al opgenomen.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Samba-boy

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #85 Gepost op: 14-03-2020, 21:58:59 »
Poging 3

Ik vond eigenlijk alleen de countdown-graphic een hoogtepunt aan deze finale-uitzending. Nou goed, en de laatste ingelaste executie.

Negatieve puntjes: De molacties zijn vergezocht of door de regie voorgekauwd, de molacties waren niet nodig in een groep waar kandidaten spelen op een wijze dat ze zichzelf "verdacht willen maken" (wanneer zou daar toch eens mee worden gestopt, en gewoon het spel gespeeld worden?) en er wordt tijdens de uitzending veel te veel gerekt om de geringe molacties op te vullen.

...Het zal mij benieuwen.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #86 Gepost op: 14-03-2020, 21:59:41 »
een seizoen met de eerste afvallers van de afgelopen seizoenen (zul je zien dat Ron dan weer als eerste afvalt)
En dan - plot twist - weer iedereen jn de eerste aflevering af laten vallen. Snel seizoen  ::rofl:: ::zwaai::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #87 Gepost op: 14-03-2020, 21:59:57 »
Had al wel het idee dat het uiteindelijk Rob was toen Buddy zo duidelijk sneaky zat te lachen (op het einde in China ook al vorige week) en toen Rik over bondgenootschappen en vertrouwen begon en toen Miljuschka aankeek. Lag er iets te bovenop dat ze het naar Buddy probeerden te sturen.

Rob had er echt zichtbaar plezier in. Mooi om te zien.  ::tandpastasmiley::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #88 Gepost op: 14-03-2020, 22:00:01 »
Hij heeft het zo goed gedaan dat hij pas in afl. 9 is verdacht. Nog nooit eerder gebeurd. ::jaja::

Milouska niet? Hoe lang had Fréderique haar al door dan?

Heel fijn zo zonder al die hysterie.

Offline bananana

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #89 Gepost op: 14-03-2020, 22:00:39 »
Super dat we nu veel meer hebben kunnen horen en zien  ::ok::
Ik had misschien nog wel iets meer willen horen waarom Miljuschka niet op Rob zat maar op Leonie. Hoe ze over Rob praatte leek het wel of ze hem al langer verdacht namelijk.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #90 Gepost op: 14-03-2020, 22:01:15 »
Ik hoop wel dat het dan vroege afvallers zijn, zodat Janine misschien nog een kans krijgt ::joehoe::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #91 Gepost op: 14-03-2020, 22:01:54 »

Heel fijn zo zonder al die hysterie.

Ja zo mogen ze de finale voortaan weer doen.

Was Thomas ook niet pas in de finale alleen door Sanne W ontdekt?

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #92 Gepost op: 14-03-2020, 22:02:02 »
Heeft iemand dat M-teken van Rob opgemerkt? Net ook weer in beeld.
Ja tijdens een van de groepsfoto's in het begin van de afleveringen was dat teken een keer te zien, weet niet meer welke.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #93 Gepost op: 14-03-2020, 22:02:18 »
Hij heeft het zo goed gedaan dat hij pas in afl. 9 is verdacht. Nog nooit eerder gebeurd. ::jaja::

Dennis werd in de finaletest voor het eerst in de laatste vraag als mol gekozen. Klopt niet wat Rik zei

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #94 Gepost op: 14-03-2020, 22:02:51 »
Wauw een extra seizoen!!!

En Rob als mol vanaf de eerste aflevering goed ☺️
Ik heb genoten van hem als mol, al had ik meer verwacht van de ontknoping (denk aan Kees of Jan, om wat recentere ontknopingen te pakken).

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #95 Gepost op: 14-03-2020, 22:03:35 »
EXTRA SEIZOEN???? DIT HEB IK GEMIST?! IS DIT EEN GRAP OFZO???
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #96 Gepost op: 14-03-2020, 22:03:46 »
Thomas werd toch maar 1 keer als antwoord op vraag 20 ingevuld. Sanne durfde pas echt op hem in te zetten in de laatste aflevering.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #97 Gepost op: 14-03-2020, 22:04:11 »
Poging 3

Ik vond eigenlijk alleen de countdown-graphic een hoogtepunt aan deze finale-uitzending. Nou goed, en de laatste ingelaste executie.

Negatieve puntjes: De molacties zijn vergezocht of door de regie voorgekauwd, de molacties waren niet nodig in een groep waar kandidaten spelen op een wijze dat ze zichzelf "verdacht willen maken" (wanneer zou daar toch eens mee worden gestopt, en gewoon het spel gespeeld worden?) en er wordt tijdens de uitzending veel te veel gerekt om de geringe molacties op te vullen.

...Het zal mij benieuwen.

Ja, ook de hints waren eigenlijk goed zichtbaar en duidelijk. Bijvoorbeeld de tattoo/tevreden en de afleveringstitels etc. Alleen wil je het dan niet geloven, omdat je dan snel denkt 'nee te makkelijk'. Volgend seizoen ga ik niet meer te moeilijk nadenken  ::rofl::
Ben jij de mol?

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #98 Gepost op: 14-03-2020, 22:04:45 »
Wat een leuke mol! Hoe gaaf dat een echte fan de mol is. Goed gespeeld. Dat geld onder die hoed? Wauw.

Ik ben het helemaal niet eens met die foto’s. Hij heeft gepoogd om het naar zijn hand te zetten, omdat hij merkte dat de opdracht moeilijk was. Goed gedaan.

En het geld op die beeldschermen. Zie jij maar eens met 9 kandidaten om je heen een foto te wissen! En niet ontdekt te worden! Dat is echt wel lef.

Ik vind het een heel fijne mol en als niet iedereen in de finale op hem had gezeten, hadden we hem een topper gevonden. Vind ik trouwens sowieso.  Overigens: hoeveel seizoenen hebben we gehad dat in de finale of zelfs de afleveringen ervoor iedereen op de mol zat? Veel, denk ik!

Nee, ik vond het een top seizoen, fijne kandidaten die het keihard speelden en een leuke, enthousiaste mol die het programma duidelijk een warm hart toedraagt.

En een extra seizoen? Aaaaaaaaaaaah!  ::oink::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #99 Gepost op: 14-03-2020, 22:05:41 »
Heel erg gefeliciteerd Rob-verdenkers!  ::ok:: Bijna alle hints zijn erg snel hier op het forum voorbijgekomen, chapeau  ::ok::

En ik ben in Alles Kenners door de Mol in hoogsteigen persoon verwisseld met Heinz zijn plusgeld, dus mijn jaar kan niet meer stuk  ::oink:: ::oink:: ::hyper::

Leuk kado, een extra jubileumseizoen na de zomer! Waarschijnlijk afgelopen najaar opgenomen?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 22:08:03 door Mollem »