Mijn gok voor morgen!
1. Iris van lunenburg
O, die met die racial fetish ...oké, seksuele voorkeur
Ik dacht al, waar ken ik die naam van.
Presenteert Iris nog? (Ze heeft geen Wiki)
Silhouet zou zo maar kunnen. Maar goed, ik herken alleen Splinter nog (slecht gestylede scheiding aan de zijkant met zo'n hap eruit, oren, lengte) dus ben echt hopeloos.
Ik denk max. 1 ex-presentator, ex-jurylid etc. Daarom twijfel ik ook aan Stacey Rookhuizen (goeie naam trouwens). Meestal gaan ze voor presentatoren die nog actief zijn. Stacey staat bij mij nog wel op m'n lijstje, maar eigenlijk alleen omdat ze hier ieder jaar genoemd wordt (en de productie heer meeleest) en ze volgens mij geknipt is voor widm. Goeie kop ook.
3. Robert ten Brink
Ook die zou kunnen qua hoofd. Weet iemand hoe lang Robert is? Dacht dat ie langer was, maar zie m maar 1 keer per jaar op tv en kan z'n lengte niet vinden.
Hij maakt niet zo'n fitte indruk, vind ik altijd.
Ik vraag me trouwens wel af hoe jullie denken dat die uitzending van aanstaande maandag eruit gaat zien? Wordt die bekendmaking nog op een bijzondere manier gedaan? Gaan we de leader zien? Zit er nog iets te raden in voor het panel die daar zal zitten? Waarvoor zal Rik aanschuiven?
Straatje schoonvegen - veilig gereisd, 0 besmettingen. Dan heb je altijd gelijk. Kaolo bruut seizoen, vooral kijken. Ongeveer wat Heinz ook zei.
Plus dat ik denk dat Rik zegt dat ze ervoor hebben gekozen om de steden te mijden en dat het fysieke belangrijker is dan normaal. Misschien bijna alleen maar in de natuur. Kandidaten die fysiek gebroken hun testen in mogen vullen