Normaal gezien doen ze er zo'n 25 dagen over, maar ik kan begrijpen dat door covid-19 het allemaal wat langer duurde. De productie wou vast wat ruimte over houden in verband met opdrachten die dan last minute niet door zouden kunnen gaan. Het huidige seizoen was wat korter doordat we minder opdrachten hadden.
Waar haal je de data vandaan? Normaal zijn er 18 of 19 filmdagen, exclusief 1 of 2 rustdagen die tussen het spel door buiten de camera’s om plaatsvinden. Daarbij komen nog de reisdagen (heen en weer). 25 dagen lijkt me wat veel, of heeft iemand dit ooit ergens verteld?
Het lastige is dat de BN-ers zelf ook niet zo veel meemaken in deze covid tijd, waardoor veel redelijk weinig posten. Overigens hebben ze waarschijnlijk makkelijk kunnen doorposten tijdens de opnametijd, want ze zijn dichtbij gebleven.
Charlotte Nijs en Medina Schuurman hebben allebei een stilte van minstens 3 weken op Instagram.
Naam die ook werd genoemd: Jutta Leerdam. Is sinds kort gevolgd door Rick op Insta. Maar, ik denk dat Rick wel enorm voorzichtig is met dit soort dingen.