Oh dat denk ik eigenlijk niet, dan was dat vast al ergens uitgelekt denk ik. Zelf denk ik nog steeds dat ze naar Tsjechië gaan, maar Noorwegen zou ook kunnen (iemand zei dat daar de crew is gezien)
Klopt ...ik schaam me dan ook diep. Tsjechië moet het haast wel zijn, ja. Wil ik alleen nog niet aan. Je hebt er dan ook nog geen herfstkleuren (in Noord-Noorwegen wel
)
Ben wel benieuwd waarom Rik maandag bij Moltalk is. Een nieuw spelelement hadden ze ook op locatie kunnen uitleggen.
Straatje schoonvegen van AVROTROS? Ze zouden 'geen enkel risico' hebben genomen. Hoe dan? Floortje Dessing reist nu ook niet meer voor haar tv-programma's, maar zou wel naar Tsjechië kunnen met busjes (met stops in Duitsland) of gewoon met het vliegtuig naar Praag?
Ben eigenlijk wel beniewd naar de uitleg dan
Ik heb volgensmij een nog niet eerder genoemde naam. Ik herken het postuur van Sanne Hans heel erg in silhouette nummer 1. Sanne (Miss Montreal) draagt vaker een jurkje met daaronder sneakers zoals de dame helemaal links ook heeft.
Hmmm... die opwaaiende lok haar die ik in dat silhouet zie, zie ik ook in sommige van haar foto's.
Heel jammer als Floortje toch niet meedoet, trouwens.