Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Het zou leuk zijn mocht ik het spel beginnen met een rol 🤔
Ik ben eigenlijk bij voorbaat al tegen de mensen die het hardste schreeuwen. Dus voor mij staat de_witte nu bovenaan.Chipie vind ik nu al verdacht. Is steeds kort online, komt even 'heeeeey' zeggen (dan weet je al dat er iets niet klopt) met de mededeling dat hij wel aanspreekpunt wil worden. Ik had verwacht dat hij meer zou zeggen. Maargoed, grote kans dat ik gezien onze geschiedenis natuurlijk spoken zie. En die discussie hoeft morgen pas, maar van mij hoeft de chipster geen aanspreekpunt te worden.
Normaal gezien nu wel! Ik had het naar kitty gestuurd in plaats van Kītty. Sorry!
Lieve Brtdm, ik had mijn voorstelling en zat in de auto naar huis, dus ging effe kijken en reageren dat ik het wel wil zijn. daarom dat ik af en toe kort reageer, Wat is daar verdacht aan
Oooh girls, gather around for the first scandal of season ..
Well what you wanna do isn't necessarily what you're gonna do.
Quite literally in this case .
Voertaal is Nederlands
Iedereen zegt altijd slechte dingen over jou, maar je lijkt me echt wel oke. <3
IJe ken niet altijd un kans krijgen voor een oneliner haha.
Ik denk dat chocomolletje een Hacker is.
______________________________Ik denk dat dit een lijn is toch?
Ik probeer aardig en optimistisch te zijn . Je ken niet altijd un kans krijgen voor een oneliner haha.
おばあちゃんはフライドポテトが好き
Wat een lekkere hoop onzin bij elkaar zeg... Zijn de hackers ons nu al aan het afleiden?
Heeeey ik wil ook wel aanspreekpunt worden zou vast gelijk vermoord worden, aangezien het vorige keer niet gebeurde. Heb nu geen leven dus ik wil het wel doen
hallooooooo sanmol!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
974 gasten en 1 vaste bezoeker
RealityTV vandaag