Hallo ik kijk een dag niet op dit forum vanwege vakantie en meteen zijn er vijf pagina's uit het niets ontstaan. Dat ben ik niet gewend van vorige fora waar ik actief op was!
Objectief gezien ben ik natuurlijk de meest logische keuze als aanspreekpunt, maar ik zal me deze editie niet verkiesbaar stellen en dat komt door twee belangrijke redenen. Allereerst is dit mijn eerste WvW op dit forum en wil ik dus enigszins rustig beginnen (voor zover mij dat toegelaten wordt) en ten tweede, en dat is ook de belangrijkste reden, gun ik de mensen die momenteel op de lijst staan ook even een moment in de spotlights, omdat de lijst tot nu toe alleen nog maar muurbloempjes bevat.
In vorige edities van WvW (dus op andere fora) stemde ik altijd op Brent voor deze belangrijke rol, en dat ga ik nu natuurlijk ook weer doen vanwege zijn potentiële leiderschapskrachten. Hij is nu nog een beetje verlegen, maar ik denk dat die jongen helemaal zal opbloeien als we hem die kans gunnen. En dat verdient hij ook, want hij was de enige kandidaat ooit die tijdens een online WidM uit het spel stapte omdat hij al wist wie de Mol was (gedurende WidMO 2020). Oké, Sanmol wist natuurlijk ook wie de Mol was, maar die besloot uit tactische overwegingen zijn test niet op de Mol in te zetten.
Maar goed, hoe mooi zou het zijn om een aanspreekpunt te hebben dat zo onze berichten leest: