Dit forumspel vind ik best confronterend, omdat ik me er nu bewust van ben dat ik niet meer hoor tot de mensen die op elke pagina wel een aantal berichten heeft staan.
Mijn voorstel is om niet te veel te richten op de aanwijzingen die Vermoljoen mogelijk in de verhalen verwerkt. Tot nu toe vind ik dat die knul goed organiseert en de verhalen zijn een leuke toevoeging, maar de verborgen aanwijzingen hadden van mij niet gehoeven. Natuurlijk leuk voor de mensen die het wél leuk vinden, maar tot nu toe hebben verborgen aanwijzingen voor mij vaker slecht dan goed uitgepakt. In de zin van Wie is de Mol? dan. Zo dacht ik in 2009 dat Froukje de Mol was, omdat ze haar sjaal als een 'M' droeg op de groepsfoto. Ik besefte toen niet dat je meestal je sjaal als een 'M' draagt als je een sjaal draagt. We kunnen wel allemaal mogelijke aanwijzingen uit de verhalen halen, maar 90% (ik heb de inner michael90 in me naar boven gehaald om deze waarde te schatten) is nutteloos en leidt ons dus af van de zoektocht naar de hackers.