Brent is gekozen als Aanspreekpunt. Iedereen leek zich erin te vinden, want niemand had bezwaar tegen de belangrijke rol die hij kreeg. Ondanks dat Michael90 erin slaagde om te vluchten, was Vermoljoen redelijk tevreden over hem. Brent nam meteen zijn verantwoordelijkheid in de groep en vertelde een interessante anekdote uit zijn leven. Hierdoor zorgde hij voor rust in de groep. Precies wat Vermoljoen van een goed Aanspreekpunt verwachtte.
Terwijl de groep nog in een discussie zat over Michael90 zijn vlucht, nam Vermoljoen contact met hem op: “Hey, Michael. Jij weet nu wie de hackers zijn, maar ik zou graag willen dat je dit aan niemand vertelt. Als jij je daar aan kan houden, dan heb ik een mooie cheque van 2.000 euro voor jou klaarliggen én de rol als Moderator als we erin slagen om RealityNet te hacken.” Michael aarzelde, want ondanks dat hij nog niet zo heel lang lid was op het forum, had hij het er wel enorm naar zijn zin. Hij zag hoe gehecht deze groep van forummers was en dat wilde hij niet kapot maken. “Ik wil verzwijgen wie de hackers zijn, maar dan wil ik wel de groep één keer per dag spreken. Meer dan één letter hoef ik niet te zeggen,” deed Michael90 als tegenvoorstel.
Vermoljoen ging akkoord met dat tegenvoorstel. Vanaf nu kan Michael90 iedere dag de groep één letter meedelen. “Als ik er ooit achter kom dat jij meer dan enkel het doorgeven van één letter per dag hebt gedaan, dan zal het niet jouw beste dag zijn!”
Na het telefoontje van Vermoljoen, sprak Brent de groep toe: “Ik heb slecht nieuws. Omdat Michael90 erin slaagde om te vluchten, moet er iemand van ons verbannen worden van RealityNet. Pak allemaal even jullie laptop erbij, dan gaan we dit nog even doen. Daarna gaan we slapen.”
Toen iedereen klaar was, telde Brent de stemmen en las hij ze voor:
Kitty: 12 stemmen
Mitchkox: 7 stemmen
Mrchipie: 1 stem
Daisy: 1 stem
Ricardo: 1 stem
Brtdm: 1 stem
Chardo: 1 stem
Ester.vdw: 1 stem
Belg: 1 stem
Brtdm -> Kitty
Ricardo -> Kitty
Jacco -> Mitchkox
Mrchipie -> Kitty
FrankLapidus -> Kitty
Convans -> Mrchipie
Lucy -> Kitty
Timvdons -> Kitty
D*N -> Mitchkox
Aurynn -> Mitchkox
Focus -> Mitchkox
Brent -> Mitchkox
Kitty -> Niet gestemd
Chardo -> Daisy
Miek1999 -> Kitty
Robbie -> Ester.vdw
belg -> Ricardo
Molduck -> Kitty
SpacyColours -> Mitchkox
Lödewijk -> Brtdm
Daisy -> Kitty
Swifty -> Kitty
Mitchkox -> Niet Gestemd
Sanmol -> Kitty
DRenziboy -> Mitchkox
HappyDutchman -> Kitty
De_witte -> Chardo
Ester.vdw -> Niet gestemd
Larikoek -> Belg
Het was Kitty die verbannen zou worden van RealityNet. Omdat hij nu niet meer van belang is, vraagt Vermoljoen aan Brent om 2 personen aan te duiden om hem naar de kelder te brengen. FrankLapidus en Miek1999 werden door hem aangeduid. Terwijl zijn ban van het forum werd geregeld, moesten zij Kitty begeleiden naar de kelder van Vermoljoen. Daar mag hij voor de rest van zijn leven verblijven.
Kitty schreeuwde voor zijn leven. Als hij hier niet zomaar was, wist hij dat hij ooit weer bevrijd zou worden, maar dat was niet het geval.
Kitty is een forumlid. FrankLapidus deed de krakende bruine deur open waarna Mrchipie hem de kelder in duwde. Een kelder vol met spinnenwebben, veel oude kartonnen dozen en uiteraard ook heel vuil.
Kitty was geen al te drukke persoon, maar toch werd hij nu al enorm gemist. Molduck kon haar tranen niet bedwingen. Swifty gaf haar gelijk een knuffel. Ook Lucy en Focus hadden het even moeilijk en vlogen elkaar de armen in.
“Ik denk dat het beter is dat we allemaal gaan slapen. Morgen begint er weer een nieuwe dag,” zei Brent, die weer op een goede manier zijn verantwoordelijkheid nam.