Wederom helemaal eens met Lodewijk. Hetzelfde wat Chardo gisteren ook al postte: waarom een inactieveling eruit stemmen? Zijn/haar medewolven zouden al wel gezegd hebben van het post eens effe iets, want ze gaan je anders wegstemmen.
Ik vind dus ook dat we niet onze stem moeten verspillen door op mitchkox te gaan stemmen. Wolf of niet, als hij inderdaad weer niet stemt, ligt ie er sowieso uit. Dan kunnen wij net zo goed proberen om een andere wolf te ontmaskeren.
En qua Tim lig ik in dubio... ik had eerst iets van laten we die derde letter afwachten, het kan toch nog vanalles zijn. Maar on the other hand kan Michael met een nieuw woord starten als Tim inderdaad hacker is en er uit ligt.
Het feit dat zoveel mensen het plots spontaan eens zijn dat Tim er uit moet baart me dan weer zorgen.
Oh en dan nog iets dat Ricardo niet mag lezen, want veel te jong:
(edit: of was dat Jacco? Of allebei?)
Ik dacht eerst misschien is het KLOTEN en wil Michael een man aanduiden. Maar toen postte Sanmol een lijst met woorden waar klit tussen stond en was die theorie alweer klaar.
(sorry het is maar een grapje, ban me niet! Als in... op het echte forum dan... en ook niet in dit spel)