Ik heb vandaag de discussie een beetje afgewacht. Wat me opvalt is dat niemand met andere verdachten lijkt te komen, behalve een klein groepje dat mijn naam noemt.
Dit zijn dan weer precies dezelfde personen, aangevuld met één ander, als de personen die mij ook al noemden op dag 2. Dus in zoverre niks geks.
Wel werd er toen ook al over een mogelijke kleurenhint (toen nog eventueel afkomstig van Michael) gesproken.
Mocht de kleurenhint van de spelleiding daadwerkelijk kloppen dan zagen de hackers die natuurlijk op dat moment al aankomen. Behalve Spacy en mijzelf zie ik niemand die aangeduid kan worden met een kleurenhint, dus dan is het vanuit de hackers bezien ergens wel logisch om door mij als andere optie naar voren te schuiven mogelijk een dag te winnen.
Een opvallende rol is hier weggelegd voor MitchKox die, nadat Aurynn aangeeft mij niet te vertrouwen, ineens aangeeft mij ook niet te vertrouwen en dat ook al eerder gemeld te hebben. Iets wat helemaal niet klopt aangezien Mitchkox mijn naam in het spel niet eerder genoemd heeft en ook in reacties op mij niet heeft gezegd mij niet te vertrouwen.
Hij kan het natuurlijk al wel gedacht hebben, maar had het zeker nog niet gezegd.
Als derde springt Spacy mee.
Zelf ben ik niet overtuigd, maar aangezien er maar twee verdachten zijn vandaag lijkt het me wel duidelijk op wie ik stem.