Oops oh wijze ziener, sorry dat ik aan uw goede intenties twijfelde!
Maar wel goed gedaan, ok geen hacker maar verschillende bevestigde non-hackers weten is ook veel waard.
De beschermengel kan inderdaad pokeren zoals brtdm zei, want doordat wij het plan zo openbaar posten, gaan de hackers misschien iemand anders bannen zodat er in ieder geval iemand verbannen wordt. Als de beschermengel dan toch iemand anders koos, kunnen we zelfs nog meer rollen te weten komen.
Maar goed als ze het wel doen, dan komen we er maar 2 te weten.
Ik zou Focus wel willen weten. Inderdaad om zeker te zijn dat ons aanspreekpunt aan onze kant staat.
En ik heb geen idee hoe evil de hackers zijn, maar iedereen had kunnen voorspellen dat Brent zijn burgemeesterschap aan Focus zou geven. Zouden de hackers Brent gekozen hebben zodat Focus (een medehacker) aanspreekpunt zou worden? Of is dat too out of the box.
Het is waarschijnlijk vergezocht, vandaar dat ik ook niet op haar ga stemmen. Ik ga voorlopig mee op molduck. Al vrees ik dat zij het niet is, inderdaad door wat Lodewijk zegt (haha ik ben het weer met je eens nu hoor
). Toen ik wolf was werd er heel nauwkeurig besproken wie wat wanneer moest zeggen in de wolven pm.
En aangezien er twijfel is over Lucy omdat ze spacy beschermde, kan zij misschien ook gecheckt worden?