Denk ik even met een hele theorie aan te komen als Frank een hacker is - kan die ook weer in de prullenbak
. HappyDutchMan heeft in mijn ogen heel vaak met ons meegepraat & gestemd dus bij hem krijg ik geen hackersfeertje. Hij is er niet heel vaak, maar als hij er is dan is het een goede toevoeging. Mr.Chipie vind ik soms verward klinken, maar niet echt een hacker zijn. Net zoals de_witte en ik is hij vaak onder de bus gegooid door de hackers. Hij stemde vorige keer ook op Mitchkox samen met Frank na mijn ''sneer van Sanmol'', maar Molduck (forumlid) ging er toch al uit dus het lijkt mij raar als je als hacker je zoveel in de kijk gaat zetten om samen op een ander te stemmen last minute als er toch al een forumlid uit ging. Nu speel ik dit wel voor de eerste keer, dus ik kan er ook gigantisch mis zitten. Ik ga zeker voor vanavond op DRenzieboy stemmen, want die DDD hint is echt te duidelijk.
@Lodewijk goed om te horen dat Miek1999 geen hacker is. Kan zij ook bij het lijstje van betrouwbare mensen. Ik wil eigenlijk wel FrankLapidus zijn rol weten na die mysterieuze reactie, want die zit op iedereen zijn lippen nu
.
Wie verdenk ik dan wel? Nu dat Lariekoek, Mr.Chipie, HappyDutchman en Miek1999 in mijn ogen betrouwbaar zijn heb ik grote vraagtekens bij het kaasje onder ons - en natuurlijk FrankLapidus.