Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ben ook benieuwd Naar wat onze ziener te zeggen heeft, En sanmol <3 jou heb ik ook wel afgeschreven, jij bent gewoon mij in vorig potje
Lady Gaga verdorie. (En nog snap ik het niet helemaal)
Ik ben echt zo dom soms haha. Dit is het verschil tussen een veteraan speler en een grote newbie zoals ik. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat er überhaupt een koppel was lmao. Misschien moet ik de rollen nog maar eens doornemen in de spelregels .
Sanmol als jij zometeen een koppel bent met iemand ga ik echt lachen hoor
Ew [Note van Sanmol: Ew omgedraaid is we ] nee. Zou ook een leuke look zijn, maar als iemand mij kent dan weet je dat mijn liefdes leven een drama is. Al mijn planten verdelven door te weinig water [Note van Sanmol: Hier verdachte ik Daisy ook al]. Ik heb amper tijd voor een huisdier laat staan een mens dat elke minuut van de dag aandacht nodig heeft. Ain't no entering my coochie without some Gucci.
Ben trouwens zwaar teleurgesteld dat dit niet in het songfestival zat:Lekker zwoel allemaal. Het kleurt allemaal foute boel in die MV. Vooral dat grote zwarte gat in die muur . [note van Sanmol: Hier probeerde ik duidelijk te maken dat Spacy (zwart gat)Colours(kleurt) fout was, maar het nummer was ook een hint dat ik in het koppeltje zit.]
Oja, die reactie op dag 2 van chipie viel me ook gelijk op. Daarom durfde ik hem ook nooit helemaal zeker als hacker aan te vallen.En het viel me op dat jij chipie vrijwel nooit noemde. Later een keer als betrouwbaar.
Dus, wie gaat er met mij mee op Mitchkox?
Wel echt applaus voor Sanmol. Volgens mij heb je iedereen overtuigd dat je geen hacker kon zijn, heb je het overleefd binnen een koppel, een mooie hint ontdekt en nog een aantal hackers snel op het spoor.
OMG FRANK IK HAAT JE
Je was helemaal niet zo heel verdacht totdat je ineens zo irritant ging doen. Meerdere mensen hebben gezegd dat er helemaal niet zoveel verdenkingen ri jou waren, en je bleef maar slachtoffer spelen
Whahaha top einde hoor dit , en sanmol
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
836 gasten en 30 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland